Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Škoda-edustus Laakkoselle Joensuuhun

Laakkonen Yhtiöt

Škoda-edustus Laakkoselle Joensuuhun

Julkaistu: 29.06.2015 klo 15:46
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

Veljekset Laakkonen Joensuussa aloittaa täyden palvelun Škoda-autoliikkeenä 1.7.2015. Škodan myötä Laakkosella on Joensuussa 10 merkin edustus: Audi, BMW, Land Rover, Mazda, Nissan, Peugeot, Seat, Škoda, Subaru ja Volkswagen.

Tämän jälkeen Laakkosella on täyden palvelun Škoda-autoliikkeitä seitsemällä paikkakunnalla: Iisalmessa, Joensuussa, Jyväskylässä, Kajaanissa, Lahdessa, Lieksassa ja Porvoossa. Lisäksi kolme Škoda-huoltopistettä palvelee Helsingin Herttoniemessä, Keravalla ja Varkaudessa.” Škoda on yksi markkinoiden menestysmerkkejä ja siten vahva lisä Joensuun merkkivalikoimaamme. Pystymme nyt entistä monipuolisemmin palvelemaan asiakkaitamme Joensuun talousalueella”, toteaa toimitusjohtaja Timo Yli-Salomäki.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Timo Yli-Salomäki, Laakkonen-konserni
puh. 040- 595 8215, timo.yli-salomaki@laakkonen.fi

Laakkonen-konserni on toiminut jo yli 50 vuotta suomalaisen autokaupan eturivissä. Joensuusta alkanut menestyskulku on tehnyt meistä Suomen suurimman autojen vähittäismyyntiketjun. Liikevaihtomme on yli 0,5 miljardia euroa ja palveluksessamme on 1300 autoalan ammattilaista.