Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Seinäjoen postin 60100 palvelut muuttavat syyskuussa S-market Lehtiseen

Posti Group

Seinäjoen postin 60100 palvelut muuttavat syyskuussa S-market Lehtiseen

Julkaistu: 13.05.2016 klo 12:00
Julkaisija: Posti Group

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin mahdollisimman pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Seinäjoen posti 60100 siirtyy 19.9.2016 S-market Lehtiseen, os. Puskantie 1, 60100 Seinäjoki. Postin oma myymälä Valtionkadulla tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Lähempänä muutosta alueen asiakkaita tiedotetaan kotiin lähetettävällä kirjeellä.

S-market Lehtinen tarjoaa postipalveluille pitkät aukioloajat viikon jokaisena päivänä: ma-la klo 7-21 ja su klo 11-18.

Elokuussa Posti avaa yrityksille uuden itsepalveluperiaatteella toimivan Postin yrityspisteen osoitteessa Teollisuustie 28, 60110 Seinäjoki. Asiakkaat voivat lähettää yrityspisteestä valmiiksi maksettuja ja sopimuksen mukaan laskutettavia lähetyksiä sekä hinnoittelupalvelulähetyksiä.

Postipalveluja saa Seinäjoella seitsemästä muusta palvelupisteestä:

Posti, K-market Kärki, Toritaival 2, 60200 SEINÄJOKI

Posti, Sale Alakylä, Poutunkatu 18, 60320 SEINÄJOKI

Posti, St 1 Nurmo, Kaarretie 3, 60510 HYLLYKALLIO

Posti, Siwa Nurmo, Valkiavuorentie 2, 60550 NURMO

Posti, K-market Viljami, Keskustie 20, 61100 PERÄSEINÄJOKI

Posti, Siwa Ylistaro, Kaukolanraitti 7, 61400 YLISTARO

Postin noutopiste, R-kioski Kasperi, Kasperinviita 15, 60150 SEINÄJOKI

Seinäjoella verkkokauppaa sekä pakettien noutamista ja lähettämistä helpottaa lisäksi neljä Postin pakettiautomaattia K-supermarket Seinäjoen, K-citymarket Päivölän, K-citymarket Joupin ja Prisma Hyllykallion yhteydessä.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: posti.fi/lahettaminen.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa, kaupallinen johtaja Jari Palo, puh. 0500 567805

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.