Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Pyhäinpäivänä muutoksia junaliikenteessä

VR Group

Pyhäinpäivänä muutoksia junaliikenteessä

Julkaistu: 28.10.2014 klo 10:53
Julkaisija: VR Group

Pyhäinpäivä lauantaina 1. marraskuuta aiheuttaa muutamia poikkeuksia matkustajajunien kulkuun. Kaukoliikenteen junat kulkevat lähes normaalisti lauantaiaikataulujen mukaisesti, mutta joitakin aamun junavuoroja on peruttu.

Kokkola–Oulu-välillä junaliikenteessä on ratatöistä johtuvia poikkeusjärjestelyjä. Katso tarkemmat tiedot.

Pääkaupunkiseudun lähiliikenteessä noudatetaan pyhäinpäivänä sunnuntaiaikatauluja. Lisäksi liikenteessä ovat Helsingistä Tikkurilaan klo 22.16, 23.46 ja 23.16 ja Tikkurilasta Helsinkiin klo 23.16 lähtevät I-junat sekä Riihimäeltä klo 23.14 Helsinkiin lähtevä H-juna.

Sunnuntaina 2. marraskuuta noudatetaan normaalin sunnuntaipäivän aikatauluja niin kauko- kuin lähiliikenteessäkin.

Tarkempia tietoja pyhäinpäivän junaliikenteestä saa asemilta, VR:n verkkosivuilta ja VR:n puhelinpalvelusta 0600 41 900 (kaukoliikenne) ja 0600 41 903 (lähiliikenne) (1,99 €/vastattu puhelu + pvm).

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 500 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään