Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » PPCT Finland Oy vahvistaa asemaansa merkittävällä kiinteistöpalvelualan paikannussopimuksella

PPCT Finland Oy

Julkaistu: 12.10.2016 klo 08:00
Julkaisija: PPCT Finland Oy

Paikannuspalveluiden markkinajohtajana toimiva PPCT Finland Oy on solminut kolmivuotisen palvelusopimuksen kiinteistöpalvelualan merkittävän toimijan Coor Service Management Oy:n kanssa. Sopimus astui voimaan syksyn 2016 aikana.

Coorilla on pitkä kokemus erilaisten kiinteistöpalvelukokonaisuuksien hoitamisesta ja kehittämisestä. Päivittäisen kiinteistönhoidon lisäksi yritys hoitaa sähkö-, tietoliikenne-, kulunvalvonta- ja rakennusautomaatiojärjestelmiä sekä LVI- ja maakaasulaitteita. Coor on Pohjoismaiden johtavia palveluntoimittajia, jonka henkilöstömäärä tällä hetkellä on noin 6 300. Kiinteistöpalveluiden lisäksi yritys tuottaa muun muassa siivous- ja aulapalveluja.

Coorin mukaan päätökseen siirtyä PPCT Finland Oy:n paikannuspalveluiden piiriin vaikuttivat ratkaisevasti palvelun monipuoliset raportointimahdollisuudet sekä mahdollisuus saada ympäristöarvoja tukevaa uutta informaatiota ajoneuvojen käytöstä. Lisäksi Paikannin.com järjestelmä koetaan helppokäyttöiseksi ja selkeäksi, jota käyttävät myös useat suurtoimijat, joka viestii osaltaan palvelun luotettavuudesta.

PPCT Finland Oy toimii yhteistyökumppanina ja paikannuspalveluiden keskitettynä toimittajana suurimmalle osalle Suomen kiinteistöpalvelualan suurtoimijoita. Sektorilla toimivia asiakasyrityksiä ovat muun muassa Lassila & Tikanoja Oyj, Are Oy, Caverion Oyj, SOL Palvelut Oy sekä uusi tulokas Coor.

PPCT tuli markkinoille liikkuvan kaluston seurantaan kehitetyillä ratkaisuilla vuonna 2006 ja on siitä lähtien kehittynyt ja kasvanut orgaanisesti. Suomessa yritys on saavuttanut markkinajohtajuuden liikkuvan kaluston hallintajärjestelmien ratkaisuissa palvelu- ja kuljetusalalla.

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaiset ratkaisut, jotka sisältävät kaiken aina ajoneuvojen laiteasennuksista sekä paikannus- ja raportointipalveluista liiketoiminnan konsultointiin. Palvelemme satoja eri toimialojen yrityksiä 27 asiantuntijan voimin.

Yrityksellemme on myönnetty korkein AAA-luottoluokitus. Ainoa alansa toimija, joka noudattaa ISO 9001:2008 mukaista laatujärjestelmää.

aaa-logo-2016-fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon