Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Postin varastopalveluiden yt-neuvottelut päättyneet

Posti Group

Postin varastopalveluiden yt-neuvottelut päättyneet

Julkaistu: 12.09.2016 klo 11:00
Julkaisija: Posti Group

Posti on saanut päätökseen yhteistoimintaneuvottelut, jotka koskivat varastotoimintojen keskittämistä verkkokauppalogistiikan palvelukeskukseen. Samassa yhteydessä toimintoja sekä prosesseja automatisoidaan. Neuvottelut aloitettiin 4.8.2016.

Yt-neuvotteluiden päättyessä kohderyhmään kuului 120 vakituista työntekijää. Neuvotteluiden alussa vähennystarve oli enimmillään 70 työsuhdetta ja neuvottelun tuloksena irtisanottavia työsuhteita on 28.

- Muutokset voidaan toteuttaa huomattavasti aiottua vähäisemmillä irtisanomisilla, mihin olemme erittäin tyytyväisiä. Irtisanottavien määrää saatiin pienennettyä Postin Uusi polku -tukiohjelman avulla, kertoo Postin Toimitusketjuratkaisut-yksikön johtaja Harri Kämppä.

Irtisanottavien määrää saatiin pienennettyä Uusi polku -tukiohjelman avulla. Uusi polku -tukiohjelma tarjoaa valmennusta ja tukea työnhakuun, uudelleenkouluttautumiseen tai yrittäjäksi ryhtymiseen.

Lisätiedot medialle:

MediaDesk: puh. 020 452 3366
(ma-pe klo 9.00-16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.