Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Postin pakettiautomaatti Lohjan Sokoksella suljetaan 27.5., pakettiautomaatti siirtyy 2.6. Anttilaan

Posti Group

Julkaistu: 25.05.2016 klo 13:14
Julkaisija: Posti Group

Postin pakettiautomaatti saa uuden sijainnin, koska Sokoksen kiinteistö Suurlohjankadulla puretaan kesän aikana. Pakettiautomaatti suljetaan Lohjan Sokoksella 27.5., ja se avataan Lohjan uudessa Anttilassa 2.6., os. Kauppakatu 10, 08100 Lohja.

Porvoossa palvelee myös kaksi muuta Postin pakettiautomaattia:

Pakettiautomaatti, Prisma Lohja, Laurinkatu 37, 08105 Lohja

Pakettiautomaatti, K-citymarket Lohja, Ojamonharjuntie 61, 08205 Lohja

Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Postin palvelupisteverkostossa on maanlaajuisesti 480 pakettiautomaattia.

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-mobiilisovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin uudella Helposti-koodilla www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit

Lisätietoja medialle: Posti MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin 9-16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.