Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Posti Group Oyj julkistaa tammi-maaliskuun 2016 tuloksen perjantaina 29.4.2016

Posti Group

Posti Group Oyj julkistaa tammi-maaliskuun 2016 tuloksen perjantaina 29.4.2016

Julkaistu: 15.04.2016 klo 07:55
Julkaisija: Posti Group

Posti Group Oyj:n tammi-maaliskuun 2016 tulos julkistetaan perjantaina 29.4.2016 kello 10. Tiedote lähetetään sähköpostitse tiedotusvälineille ja se on luettavissa Posti Group Oyj:n verkkosivuilla osoitteessa www.posti.com/talous.

Toimitusjohtaja Heikki Malinen sekä talous- ja rahoitusjohtaja Sari Helander ovat median haastateltavissa samana päivänä kello 12 jälkeen. Haastattelupyynnöt Postin Mediadeskiin, puh. 020 452 3366.

Taloudellinen tiedottaminen vuonna 2016:

Tammi-maaliskuu: 29.4.2016 klo 10.00
Tammi-kesäkuu: 18.7.2016 klo 10.00
Tammi-syyskuu: 31.10.2016 klo 10.00

Lisätietoa:
Timo J. Anttila, sidosryhmäjohtaja, puh. 0400 508 540
Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (ma-pe 9.00-16.30

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.