Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Poikkeuksia HSL:n aikatauluissa 27.12.-5.1.

HSL Helsingin seudun liikenne

Poikkeuksia HSL:n aikatauluissa 27.12.-5.1.

Julkaistu: 21.12.2011 klo 09:52
Julkaisija: HSL Helsingin seudun liikenne

Joulun ja loppiaisen välisinä arkipäivinä on raitioliikenteessä harvennetut aikataulut linjoilla 1, 1A, 4, 4T, 6, 7A, 7B, 8 ja 10. Myös Kulttuuriratikka pitää taukoa viikoilla 52 ja 1. Helsingin bussilinjat 67X ja 68X sekä Espoon bussilinjat 70 ja 71 ovat näinä välipäivinä poissa liikenteestä.

Linjakohtaiset tiedot raitiolinjojen harvennetuista aikatauluista löytyvät HSL:n nettisivuilta www.hsl.fi.

Lähijunaliikenteessä I- ja K-junat korvataan ruuhka-aikoina 10 minuutin välein kulkevilla N-junilla, jotka noudattavat K-junien lähtöaikoja. Poistuvia I-junia korvaavat lisäksi arkisin Keravalta klo 5.30 ja klo 5.55. lähtevät N-junat.

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 350 työntekijää ja liikevaihto on runsaat 520 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain 320 miljoonaa matkaa, mikä on noin 60 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista.Yhteystietoja medialle http://www.hsl.fi/FI/Sivut/media.aspx.