Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Pääkaupunkiseudulla tehdään ratatöitä toukokuussa

VR Group

Pääkaupunkiseudulla tehdään ratatöitä toukokuussa

Julkaistu: 05.05.2014 klo 12:58
Julkaisija: VR Group

Toukokuun aikana Liikennevirasto teettää ratatöitä, jotka vaikuttavat lähijunaliikenteeseen pääkaupunkiseudulla.

T-junat korvataan bussilla Keravan Riihimäen välillä torstaina 8.5. aamuyöllä.

M-juna ei liikennöi välillä Pohjois-Haaga – Vantaankoski sunnuntaina 11.5. Junat Pohjois-Haagasta Vantaankoskelle on korvattu busseilla. Helsingin ja Pohjois-Haagan välillä M-juna liikennöi tuolloin 20 minuutin vuorovälillä normaalin 15 minuutin sijaan. Lähtöraiteita muutetaan Huopalahdessa ja Pohjois–Haagassa.

A-juna liikennöi sunnuntaina 11.5. Helsingin ja Leppävaaran välillä 20 minuutin vuorovälillä normaalin 30 minuutin sijaan.

Toukokuussa tehdään kolmena viikonloppuna vaihdetöitä Helsingin ratapihalla. Sunnuntaina 11.5. on Pasilassa töiden vuoksi raidemuutoksia. Lauantaista 17.5. klo 23:46 sunnuntaihin 18.5. klo 15:24 N-junat eivät pohjoisesta tultaessa pysähdy Oulunkylässä ja Käpylässä muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Lauantaista 24.5. klo 23:46 sunnuntaihin 25.5. klo 15:24 Helsingistä lähtevät N-junat eivät pääosin pysähdy Käpylässä ja Oulunkylässä. Pasilassa on osa raiteista kiinni kaikkina kolmena viikonloppuna. Raiteiden sulkemisesta johtuen myöhästymiset pääradan junilla ovat mahdollisia.

Oman junan mahdolliset poikkeukset voi tarkistaa verkkosivuilta www.vr.fi tai www.reittiopas.fi

Pahoittelemme ratatöistä aiheutuvaa haittaa matkustajille.

Ratatöistä vastaa ja antaa tietoa Liikennevirasto.

Junaliikenteen poikkeuksista antaa tietoa VR.

Korvaavasta liikenteestä antaa tietoa HSL.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään