Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Nurmon palvelupiste sai Trafin vuoden 2011 kuljettajantutkinnon laatupalkinnon

Trafi

Nurmon palvelupiste sai Trafin vuoden 2011 kuljettajantutkinnon laatupalkinnon

Julkaistu: 13.03.2012 klo 12:00
Julkaisija: Trafi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi valitsi vuoden 2011 laadukkaimmaksi kuljettajantutkintojen vastaanottopisteeksi Ajovarma Oy:n Nurmon toimipisteen Seinäjoella.

Laadukkaan toiminnan perusteina ovat toiminnan tasalaatuisuus ja sopimuksenmukaisuus sekä paikallisten kouluttajien tyytyväisyys palvelupisteen toimintaan. Lisäksi siihen vaikuttavat henkilöstön osaamistaso, asiakaspalaute, mahdolliset oikaisuvaatimukset, palveluntuottajan lausunto sekä loppuasiakastutkimus.

- Seinäjoen Nurmon toimipiste oli kaikilla näillä kriteereillä mitattuna voittaja. Erityisesti hyvä yhteistyö meidän kanssa ansaitsee erikoiskiitoksen sekä halu kehittää kuljettajantutkintotoiminnan laatua, toteaa osastonjohtaja Janne Huhtamäki Trafista.

Valinnan tekevät Trafin tieliikenteen kuljettajantutkintotoiminnasta vastaavat henkilöt. Palkinnon luovuttivat Seinäjoella 13.3.2011 osastonjohtaja Janne Huhtamäki, yksikönpäällikkö Ari Herrala ja ylitarkastaja Elina Uusitalo.

Laadukkain palvelupiste on valittu yhdeksän kertaa. Aikaisempina vuosina palkinto on mennyt Imatralle, Joensuuhun, Jyväskylään, Kokkolaan, Kuopioon, Lahteen, Loimaalle ja Mikkeliin. Valinnan tavoitteena on osaltaan motivoida kuljettajantutkintojen vastaanottajia, toimistohenkilökuntaa ja heidän edustamiaan yrityksiä toiminnan parantamiseen.

ylitarkastaja Elina Uusitalo, 020 618 5445, elina.uusitalo(at)trafi.fi
yksikönpäällikkö Ari Herrala, 020 618 5561, ari.herrala(at)trafi.fi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon