Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » MEDIAKUTSU: Tekesin Raine Hermans puhuu liikenteen älypalveluista ja niiden tuomista bisnesmahdollisuuksista ITS kongressissa torstaina 19.6 klo: 13:30

Tekes tiedottaa

Kutsu.
Julkaistu: 18.06.2014 klo 09:48
Julkaisija: Tekes tiedottaa

Älyliikenne on esillä maanantaina alkaneessa maailmanlaajuisessa älyliikenteen kongressissa Helsingin Messukeskuksessa (ITS Europe Helsinki 2014). Kongressi kestää maanantaista torstaihin.

Tervetuloa mediatilaisuuteen torstaina 19.6. kello 13:30 Helsingin Messukeskukseen. Tekesin strateginen ohjelmapäällikkö Raine Hermans kertoo, kuinka älyliikenne on vastaavanlainen murros, jota muutos lankapuhelimista nmt-järjestelmään ja gsm:ään edusti. Hermans kertoo myös 17.6. julkaistun kansalaiskyselyn tuloksista. Kyselyssä kartoitettiin mm. vastaajien halukkuutta ottaa käyttöön teknologisen kehityksen mahdollistamia liikkumisen palveluja.

Ilmoittautumiset mediatilaisuuteen:

Tapahtuma- ja viestintäkoordinaattori Jonna Pöllänen, puhelin 050 337 9382, jonna.pollanen@its-finland.fi

Tekes on yritysten, yliopistojen, korkeakoulujen ja tutkimuslaitosten haastavien tutkimus- ja kehitysprojektien ja innovaatiotoiminnan rahoittaja ja aktivoija. Tekes palvelee suomalaisen elinkeinoelämän ja tutkimuksen uudistumista. www.tekes.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki