Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Matkailun vapautta liikkuvalla kodilla

Lahden Messut Oy

Matkailun vapautta liikkuvalla kodilla

Julkaistu: 25.08.2015 klo 08:54
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Matkailuajoneuvossa koti on aina mukana – minne matka viekään. Tätä ainutlaatuista matkanteon mahdollisuutta on alettu hyödyntää yhä erilaisemmissa tarkoituksissa. Koiraharrastajat, sukeltajat, golfaajat ja retkeilijät suosivat matkailuajoneuvon kodinomaisia olosuhteita helpottamaan matkan tekoa.
Suomen suurin matkailuajoneuvojen ja -tarvikkeiden erikoisnäyttely - Caravan 2015 esittelee syyskuussa Lahdessa monipuolisesti alan laajaa tarjontaa ja mahdollisuuksia.

Nykypäivän matkailuajoneuvojen ominaisuudet vakuuttavat vaativammankin matkailijan. Liikkuvassa kodissa ei lomallakaan tarvitse tinkiä asumisen mukavuudesta. Tilankäytöltään matkailuajoneuvot ovat todellisia ihmeitä. Rajallisten tilojen suunnittelussa on pureuduttu pienimpiinkin yksityiskohtiin laadussa ja turvallisuudessa säästämättä. Alan monipuolisessa tarjonnassa löytyy vaihtoehtoja kompakteista, arjen liikenteessä näppäristä malleista huippuluokan luksusajoneuvoihin. Varustelua on tarjolla mitä erilaisimpiin tarpeisiin.

Myös matkailuajoneuvojen ajo-ominaisuudet ovat nykypäivänä ensiluokkaiset. Matkailuautojen avarat näkymät ja sähköinen ajonhallintajärjestelmä sekä vaunujen aktiiviset turvallisuusjärjestelmät tekevät matkanteosta vaivatonta ja turvallista. Useat matkailuautomallit ovat ajettavissa normaalilla henkilöautokortilla.

Tulevan kauden 2016 uudet matkailuajoneuvomallit sekä alan tarvikkeet, varusteet ja palvelut esittäytyvät Caravan-messuilla Lahden Messukeskuksessa 18. - 20. syyskuuta 2015. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Matkailuajoneuvotuojat (MAT) ry:n kanssa.

Lehdistön edustajille järjestetään ennakkotutustuminen messuihin torstaina 17.9. klo 11.00.
Tilaisuus alkaa lounaalla, jonka jälkeen tutustutaan alan tärkeimpiin uutuuksiin messuhalleissa.
Ilmoittautuminen 14.9. mennessä: minna.helminen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy
markkinointipäällikkö Irina Lehtonen p. 0400 710 836
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi

www.lahdenmessut.fi

Matkailuajoneuvotuojat ry.
toiminnanjohtaja Antti Siljamäki p. 050 365 8352
antti.siljamaki@matkailuajoneuvotuojat.fi

www.liikkuvakoti.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.