Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Lakko voi aiheuttaa junaliikenteeseen myöhästymisiä ja peruutuksia

VR Group

Lakko voi aiheuttaa junaliikenteeseen myöhästymisiä ja peruutuksia

Julkaistu: 26.06.2014 klo 10:46
Julkaisija: VR Group

Perjantaina mahdollisesti alkava VR Trackissa työskentelevien sähkömiesten lakko voi aiheuttaa häiriöitä junaliikenteeseen. Kaikki aikataulun mukaiset vuorot pyritään ajamaan normaalisti, mutta matkustajien on silti syytä varautua junien mahdollisiin myöhästymisiin ja peruutuksiin.

Yksi Sähköliiton ammattiosastoista on ilmoittanut aloittavansa perjantaina neljä päivää kestävän lakon, jonka on määrä päättyä tiistaina 1.7. klo 7:00.

Radassa ilmenevien mahdollisten vikojen korjaaminen kestäisi lakon vuoksi tavallista kauemmin, mikä voi aiheuttaa häiriöitä junaliikenteelle koko Suomessa. VR Group pyrkii minimoimaan työtaistelusta asiakkailleen aiheutuvat häiriöt.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään