Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Kulttuuriratikassa tarjolla esittävää taidetta jälleen 2.5. alkaen

HSL Helsingin seudun liikenne

Kulttuuriratikassa tarjolla esittävää taidetta jälleen 2.5. alkaen

Julkaistu: 27.04.2012 klo 10:13
Julkaisija: HSL Helsingin seudun liikenne

HSL:n Kulttuuriratikassa on jälleen tarjolla esittävää taidetta ratikkamatkan piristykseksi. Vaunu kulkee linjalla 7B keskiviikosta 2.5. alkaen. Se liikennöi kolmena päivänä viikossa, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin. Kulttuurielämysten pariin pääsee normaalin ratikkamatkan hinnalla.

Toukokuussa Kulttuuriratikan ohjelmistossa on mm. Cirko uuden sirkuksen festivaali ja Kuoro-sodasta tuttu Aventur-kuoro. Pekko Käppi, jouhikon soittaja, esiintyy ratikassa 23. toukokuuta. Kuukauden päättää Matkaseuraa.nyt  -liikeimprovisaatio, joka pohtii, mitä kanssamatkustajien kehossa ja ajatuksissa liikkuu ja korvanapeissa kuuluu. Koko kuukauden ohjelmatiedot löytyvät Kulttuuritehdas Korjaamon sivuilta www.korjaamo.fi.

Kulttuuriratikan live-esityksistä pääsee nauttimaan Töölön halli -nimiseltä pysäkiltä alkavalla kierroksella keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 17.14–18.07. Pysäkki sijaitsee osoitteessa Mannerheimintie 76, ja Kulttuuriratikka kulkee siitä keskustaan päin. Kulttuuriratikan aikataulu on HSL:n internetsivuilla www.hsl.fi.

Kulttuuriratikka on HSL:n, HKL:n ja Kulttuuritehdas Korjaamon yhteinen projekti, jonka ohjelman tuottaa Korjaamo.

Lisätietoja: HSL, Leena Rautanen-Saari, asiakkuuspäällikkö, puh. 09 4766 4317

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 350 työntekijää, ja liikevaihto on runsaat 520 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain 320 miljoonaa matkaa, mikä on noin 60 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista.Yhteystietoja medialle http://www.hsl.fi/FI/Sivut/media.aspx.