Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Kotkan tulli kutsuu mediaa tutustumaan Liikkuvan valvontaryhmän toimintaan tiistaina 22.9 klo 9.30 – 11.30.

Tulli

Kutsu.
Julkaistu: 18.09.2015 klo 09:55
Julkaisija: Tulli

Tilaisuus alkaa Kotkan tullissa Mussalon toimipisteessä klo 9.30, os. Merituulentie 424. Medialla on mahdollisuus myös päästä liikkuvan ryhmän mukaan ”keikalle”.

Liikkuvan valvontaryhmän tehtäväkenttä on erittäin monipuolinen. Siihen kuuluvat sekä tullivalvonta- että tulliselvitystehtävät. Tullivalvontatehtävät koostuvat tavaravalvonnasta, raskaanliikenteen valvonnasta, meriliikenteestä sekä yleisesti verotuspuolen valvonnasta. Myös koiratoiminta ja venetoiminta ovat osa liikkuvaa ryhmää. Tämä vaatii henkilöstöltä mm. monipuolista osaamista, koulutusta, joustavuutta ja yhteistyökykyä.

Kotkan liikkuva valvontaryhmä on perustettu 2012 ja siinä työskentelee tällä hetkellä 15 henkilöä.

Ilmoitathan osallistumisestasi viimeistään maanantaina 21.9 klo 16.00 sähköpostilla kirsi.lyytikainen@tulli.fi.

Tervetuloa!

Suomen tulli on osa Euroopan unionin tullijärjestelmää. Tulli on valtiovarainministeriön tulosohjaama virasto, joka toimii yhteistyössä elinkeinoelämän sekä kotimaisten ja ulkomaisten viranomaisten kanssa. Tullin palveluksessa on noin 2 300 henkilöä.

Seuraa meitä Twitterissä ja Facebookissa

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon