Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Kiinnostaako laivabongaus? – käy Finnpilotin uusilla nettisivuilla!

Finnpilot Pilotage Oy

Kiinnostaako laivabongaus? – käy Finnpilotin uusilla nettisivuilla!

Julkaistu: 12.02.2015 klo 10:39
Julkaisija: Finnpilot Pilotage Oy

Finnpilot avaa mahdollisuuden seurata online-luotsausta ja luotsausalueiden meriliikennettä Perämereltä Suomenlahdelle sekä sisävesillä Saimaalla. Uusi verkkopalvelu Liikennetilanne on vapaasti kaikkien käytettävissä.

AIS-tietoon perustuvalla kartalla näkyy Suomen rannikon liikenne sekä Saimaalla liikennöivät alukset. Karttapohjaan saa halutessaan näkyviin myös merimerkit. Mittaustoiminnolla tai klikkaamalla alusta voi arvioida aluksen jäljellä olevaa matkaa tai aikaa satamaan tuloon. Luotsipaikat ja luotsattavat alukset on merkitty värikoodein.

Tutustu: http://www.finnpilot.fi/ais

Asiakkaille Finnpilotin uudet verkkosivut tuottavat tietoa luotsattavan liikenteen tilanteesta myös Liikenneluettelon muodossa. Liikenneluettelon kautta voi hakea aluksen luotsaustietoja aluksen nimen, luotsausalueen tai luotsintilauksen mukaan.

Tutustu: http://www.finnpilot.fi/liikenneluettelo

Luotsausmaksulaskurilla voi arvioida luotsauksen alustavan hinnan.

Tutustu:  http://www.finnpilot.fi/tilaa-luotsaus/laske-luotsausmaksu

Uudistuneen verkkopalvelun tavoite on kertoa suurelle yleisölle ja sidosryhmillemme luotsauspalvelun merkityksestä. Asiakkaille haluamme tarjota ajantasaista tietoa luotsattavan liikenteen kulusta.

Verkkopalvelumme www.finnpilot.fi toimii myös mobiilisti kännykässä ja tabletilla. Kokeile!

Julkaisujärjestelmän tarjoaa Media Cabinet ja Liikennetilanteen karttasovelluksen on tuottanut Indagon.

Luotsausjohtaja Kari Kosonen, kari.kosonen@finnpilot.fi, puh. 040 741 4625
Viestintäpäällikkö Sari Turkkila, sari.turkkila@finnpilot.fi, puh. 040 526 3348

Finnpilot Pilotage Oy tarjoaa valtakunnallista luotsauspalvelua Suomen aluevesillä ja  Saimaalla.
Yhtiön tehtävä on edistää meriliikenteen sujuvuutta ja ennaltaehkäistä ympäristövahinkoja. Yritysvastuun tunnusluvut ja taloustiedot sisältävä Finnpilot Pilotage Oy:n vuosiraportti 2014 julkaistaan maaliskuun alussa.