Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Kasvishoville uusi aputoiminimi HoReCa-sektorille

Kasvishovi Oy

Kasvishoville uusi aputoiminimi HoReCa-sektorille

Julkaistu: 03.02.2016 klo 13:15
Julkaisija: Kasvishovi Oy

Kasvishovi Oy on ottanut käyttöönsä uuden aputoiminimen Palvelutukku Pohjoinen 1.2.2016 alkaen. Kasvishovi on palvellut asiakkaitaan PATU-Palvelutukkuna jo vuodesta 2011. Aputoiminimellä halutaan vahvistaa yhtenäisyyttä muiden Palvelutukkujen kanssa sekä erottua selkeämmin kokonaisvaltaisena palvelutukkuna ammattikeittiösektorilla. Palvelutukku Pohjoinen on nimensä mukaisesti Pohjois-Suomen palvelutukkuri.

Kasvishovi jatkaa vahvana alueellisena tuotebrändinä sekä ammattikeittiöasiakkaiden että kuluttajien keskuudessa. Myös toiminta vähittäiskaupan tukkurina jatkuu Kasvishovi -nimellä. Laadukas pohjoissuomalaisia makuja korostava tuotevalikoima koostuu tuoreista kasvisseoksista, salaattisekoituksista, valmissalaateista, majoneesituotteista ja pohjoissuomalaisista marjoista. Kasvishovin keittiön tuotteet tunnistaa edelleen Kasvishovin logosta sekä Pohjois-Suomessa tuotettua ruokaa merkistä, joka on viesti paikallisesti tuotetusta tuotteesta ja oman alueemme työpanoksen hyödyntämisestä.

Yhdessä muiden PATU-tukkujen kanssa Palvelutukku Pohjoinen tuo joustavan ja asiakaslähtöisen palvelun sekä laadukkaat tuotteet koko Suomen HoReCa-asiakkaiden saataville. Paikallisina vahvuuksinamme on lyhyt tilaus-toimitusketju, suuri paikallinen tukkutuotevarasto, pohjoisen tuottajien tuotteiden saatavuus yhdestä paikasta sekä oma tuotanto – Kasvishovin keittiö.

Palvelutukku Pohjoinen ja Kasvishovi sijaitsevat Oulun Limingantullissa. Kasvishovissa työskentelee yli 70 työntekijää ja välillisesti Kasvishovi työllistää noin 500 henkilöä Pohjois-Suomen alueella.

Yhteystiedot:

Henri Isohätälä