Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Jussi Pohjonen antaa kasvot Trafin liikenneturvallisuusviestinnälle

Trafi

Jussi Pohjonen antaa kasvot Trafin liikenneturvallisuusviestinnälle

Julkaistu: 09.04.2014 klo 11:23
Julkaisija: Trafi

Liikenneturvallisuusviestinnän vahva ammattilainen ja monesta mediasta tuttu Jussi Pohjonen aloittaa Trafin tieliikenteen turvallisuuden tuoreena kasvona 1.5.2014. Trafissa Pohjonen toimii tieliikenteen turvallisuuden parantamiseksi tuomalla kokemuksensa ja asiantuntemuksensa pohjalta kaikkia suomalaisia koskettavia liikenneturvallisuusnäkökulmia esiin.

”Tieliikenteen turvallisuusviestintä ja sen kehittäminen on ollut aina läsnä työssäni. Trafissa toivonkin voivani panostaa asiaan vahvasti ja tuoda liikenneturvallisuutta entistä konkreettisemmin ja selkeämmin jokaisen meidän jutuksi”, Pohjonen linjaa.

Pohjonen siirtyy Trafiin Poliisihallituksen viestinnästä. Hän on työskennellyt aikaisemmin Liikkuvassa poliisissa useissa eri tehtävissä, viimeksi viestintäpäällikkönä.

viestintäjohtaja Anna Jokela, p. 0400 439 955, anna.jokela(at)trafi.fi
viestintäpäällikkö Reetta Salonen, p. 029 534 7051, reetta.salonen(at)trafi.fi

Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon