Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Junia korvataan linja-autoilla Kokkola–Oulu-välillä

VR Group

Junia korvataan linja-autoilla Kokkola–Oulu-välillä

Julkaistu: 23.10.2014 klo 10:29
Julkaisija: VR Group

Ratatöiden vuoksi Kokkolan ja Oulun välillä korvataan kaikki päiväjunat linja-autoilla lauantaina 25.10., 1.11., 8.11., 15.11., 22.11. ja 29.11.

Seuraavat yöpikajunat on peruttu koko matkaltaan, eikä niitä korvata linja-autolla millään matkaosuudella:

• perjantaina 14.11., 21.11. ja 28.11. Helsingistä Rovaniemelle klo 21.52 lähtevä yöpikajuna P 273

• lauantaina 15.11., 22.11. ja 29.11. Rovaniemeltä Helsinkiin klo 17.45 lähtevä yöpikajuna P 266

Korvaavat linja-autot noudattavat juna-aikatauluista poikkeavia aikatauluja ja matka-ajat pidentyvät. Lisäksi jatkoyhteyksissä Kokkolassa ja Oulussa on muutoksia.

Linja-autokuljetuksissa voi matkustaa taajamajunalipulla. Niissä käyvät myös kaikki VR:n voimassa olevat kaukoliikenteen matkaliput. Mukaan voi ottaa vain käsimatkatavaraa.

Lisätietoja ratatöiden vaikutuksista junaliikenteeseen saa asemilta, VR Asiakaspalvelusta numerosta 0600 41 900 (1,99 euro/puhelu + pvm) tai osoitteesta vr.fi. Ratatöistä vastaa Liikennevirasto.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 500 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään