Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Junat ajoissa huhtikuussa

Junat ajoissa huhtikuussa

Julkaistu: 16.05.2016 klo 13:29
Julkaisija: VR Group

VR:n junaliikenne kulki hyvin aikataulussaan huhtikuussa. Lähijunista yli 96 % ja kaukojunista lähes 94 % oli ajallaan. Lähijunien täsmällisyys parani edellisestä huhtikuusta prosentilla ja kaukojunien kolmella prosentilla. Lähiliikenteessä myöhästymisraja on alle kolme minuuttia lähtö- ja määräasemalla, kaukoliikenteessä viisi minuuttia määräasemalla.

VR tekee jatkuvasti töitä junaliikenteen täsmällisyyden ylläpitämiseksi ja parantamiseksi niin liikennesuunnittelussa kuin rataverkon kunnossapitoon liittyvissä asioissa yhdessä Liikenneviraston kanssa ja Helsingin seudun liikenteen (HSL) kanssa. Myös Helsinki-Vantaan lentoasemalle vievän Kehäradan täsmällisyys on parantunut ja oli huhtikuussa yli 94 %. VR:n lähiliikennejohtaja Topi Simola avaa asiaa laajemmin tuoreessa junablogi-kirjoituksessaan.

VR Groupin mediadesk palvelee numerossa 0307 0123. Numero on käytössä 24 tuntia vuorokaudessa.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.