Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Junaliikenne vappuna ja helatorstaina

VR Group

Junaliikenne vappuna ja helatorstaina

Julkaistu: 23.04.2014 klo 12:49
Julkaisija: VR Group

Kauko- ja lähiliikenteen junille on tiedossa jonkin verran muutoksia toukokuun juhlapyhinä, vappuna ja helatorstaina.

Vappuaattona 30.4. kaukoliikenteen junat kulkevat normaalisti keskiviikkoaikataulujen mukaan. Vapunpäivänä 1.5. ajetaan sunnuntaiaikatauluin. Vapunpäivänä junavuoroissa on kuitenkin poikkeuksia ja liikenteessä on lisävuoroja.

Pääkaupunkiseudun lähiliikenteen junat ajavat vappuaattona perjantaiaikataulujen mukaan. Vappuaaton ja vapunpäivän välisenä yönä liikenteessä on lisäjunia. Vapunpäivänä lähijunat liikennöivät sunnuntaiaikatauluin. Kulussa on lisäjunia ja -vaunuja.

Helatorstaina 29.5. kaukojunat kulkevat pääsääntöisesti sunnuntaiaikataulujen mukaan, mutta liikenteessä on poikkeuksia ja lisävuoroja. Lähijunat ajavat keskiviikkona 28.5. perjantaiaikataulujen mukaan. Helatorstaina on sunnuntailiikenne.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään