Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Jo 500 korjaamoa mukana AutoJerry palvelussa

AutoJerry Oy

Jo 500 korjaamoa mukana AutoJerry palvelussa

Julkaistu: 22.09.2014 klo 07:00
Julkaisija: AutoJerry Oy

Autojerry.fi on netissä toimiva palvelu autoilijoille huoltotarjousten vertailuun. Korjaamot hyötyvät AutoJerryn tarjoamasta näkyvyydestä, joka tuo korjaamoille uusia asiakkaita ja liikevaihtoa.

Auton huoltoa tai korjausta tarvitsevan autoilijan ei tarvitse tehdä työlästä soittokierrosta oman alueensa liikkeisiin, vaan palvelun kautta huoltoliikkeet antavat vertailukelpoisen tarjouksen autoilijan pyyntöön. Tarjouksista autoilija voi valita itselleen hinta-laatusuhteelta sopivimman huoltoliikkeen. Laadullisia tekijöitä, joita korjaamot voivat tuoda palvelussa esille, ovat mm. korjaamojen antamat takuuajat, varaosat ja lisäpalvelut. Lisäksi muiden autoilijoiden palvelussa antamat arviot ovat korjaamoille erityisen tärkeitä asiakastyytyväisyydestä kertova kanava.

AutoJerry palvelu avattiin kesäkuun alussa ja rekisteröityneiden autoilijoiden määrä on kovassa kasvussa. Palvelussa on mukana yli 500 korjaamoa Helsingistä Rovaniemelle ja korjaamojen määrällä mitattuna AutoJerry on nopeasti noussut Suomen suurimmaksi korjaamoaikoja välittäväksi palveluksi.

Palvelun ovat löytäneet erityisesti nuoret aikuiset, joiden tallista löytyy yleisimmin joku merkeistä VW, Volvo, BMW, Audi tai Peugeot, tässä järjestyksessä.

"Yrityksemme tavoite on tehdä AutoJerry palvelusta koko kansan palvelu, joka sopii helppoutensa vuoksi kaikille. Kun olemme kiihdyttäneet täyteen vauhtiin Suomessa, aiomme laajentua voimakkaasti myös muualle Eurooppaan", kertoo Jari Vallström, AutoJerry Oy:n toimitusjohtaja.

Autojerry.fi on ilmainen ja tehokas nettipalvelu autokorjaamojen vertailemiseen. Palvelussa pyydät helposti tarjoukset alueesi korjaamoilta ja sovit huoltoajan valitsemasi korjaamon kanssa. Yli 500 korjaamokumppanin kanssa AutoJerry on Suomen suurin korjaamopalveluja välittävä palvelu. Korjaamokumppanien kautta AutoJerry palvelee sinua koko Suomessa Helsingistä Rovaniemelle.

AutoJerry Oy on suomalainen yritys, joka on kehittänyt Autojerry.fi verkkopalvelun ajoneuvon omistajille ja korjaamoyrittäjille.

Autojerry.fi/tietoa

Autojerry.fi/tiimi