Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Indian Motorcycle® :n uudistunut mallisto vuodelle 2015

Oy Otto Brandt Ab

Indian Motorcycle® :n uudistunut mallisto vuodelle 2015

Julkaistu: 29.01.2015 klo 09:36
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Yhdysvaltojen kaikkien aikojen ensimmäinen moottoripyörävalmistaja, Indian Motorcycle®, on omia perinteitään kunnioittaen ja uusinta teknologiaa soveltaen laajentanut mallistoaan vuodelle 2015. Jo markkinoilla olevista malleista, kuten Chiefistä saa nyt klassisella kaksiväri-maalauksella toteutetun version. Indianin touring-malliston huippu, Roadmaster on kokonaan uusittu tälle kaudelle ja malliston kruunaa kaikkien aikojen legendaarisimman Indianin, Indian Scoutin™ paluu makkinoille. Uusi Scout laajentaa Indianin mallistoa keskikokoisten cruising-pyörien kokoluokkaan.

2015 Indian Scout

Indian esittelee vuodelle 2015 kokonaan uuden mallin. Indian Scout™ on innovatiivinen ja visuaalisesti uskomattoman linjakas amerikkalainen cruiseri aiempaa kompaktimpaan kokoluokkaan. Kevyt käsiteltävyys, urheilullinen suorituskyky ja matala, vain 64,3 cm istuinkorkeus tekevät uudesta Scoutista varteenotettavan vaihtoehdon hyvinkin eri tyyppisille ja kokoisille kuljettajille. Uusi Scout rakentaa sillan ehkäpä maailman legendaarisimman moottoripyörä-saagan ja modernin teknologian mukanaan tuoman ajonautinnon välille. Uskomme, että kauan kaivattu legenda on vihdoinkin syntynyt uudelleen. Uuden Scoutin ominaisuudet lyhyesti:

•  Täysin uusi vesijäähdytteinen 69-kuutiotuumainen (1133 cc) V-Twin moottori. Teho 100 hv.
  •  Klassista kolmionmuotoista runkoa kunnioittava moderni rakenne.
  •  Paino 255 kg. Akseliväli 1562 mm akseliväli, 135 mm maavara, 31° ohjauskulma.
  •  Suomessa myytävissä versioissa ABS vakiovarusteena.
  •  Alkuperäistä Scoutia kunnioittava aavikonruskeasta nahasta ommeltu istuin yhdelle.
  •  Saatavana Suomessa jo alkuvuodesta 2015.

2015 Indian Roadmaster

Isojen Touring-pyörien klassinen ikoni, Indian Roadmaster™on uudistunut täydellisesti vuodelle 2015. Tätä suurten matkapyörien valtiasta valmistettiin alun perin vuosina 1947-1953. Jo alkuperäistä pidettiin yhtenä kaikkien aikojen mukavimpana ja kestävimpänä moottoripyöränä ja uusi Roadmaster lunastaa nimellensä asetetut odotukset. Muotoilu on puhdasta Indiania ja pyörä on ladattu täyteen ominaisuuksia, jotka tekevät uudesta Indian Roadmasterista vieläkin ylellisemmän, mukavamman ja luotettavamman. Uuden Roadmasterin ominaisuuksista mainittakoon:

• Luotettava suuri sydän, 111 kuutiotuumainen (1811 cc) ilmajäähdytteinen Thunder Stroke® -moottori.
  • Peräti 143 litraa vesitiivistä säilytystilaa kovakylkisten sivulaukkujen ja helposti avattavan takalaukun muodossa.
  • Sähköisesti säädettävä tuulilasi, säädettävä alakate sekä lämmitettävät istuimet ja kahvat.
  • ABS-jarrut, rengaspaineiden tunnistin, avaimeton käynnistys, tavaratilojen lukituksen kaukosäätö, vakionopeudensäädin sekä integroitu viihdejärjestelmä bluetooth®-valmiudella.
  • Saatavana Suomessa vuoden 2015 alusta.

2015 Indian Chief Classic, Indian Chief Vintage ja Indian Chieftain kaksivärimaalauksella

Vuoden 2015 mallistoon kuuluu kolme erilaisia Indian Chief -mallia, jotka kaikki tarjoavat markkinoiden parasta suorituskykyä ja ajomukavuutta suurten customien luokassa. Yhteistä kaikille on ilmajäähdytteinen Thunder Stroke 111 –moottori, kromin kiilto sekä klassinen Indian-muotoilu. Uutta vuodelle 2015 on upeiden kaksiväri-maalausten tuonti pyörien värivalikoimiin. Tyylikkään klassiset kaksiväri-teemat aidoissa amerikkalaisissa customeissa täydentävät loistavasti Indianin ainutlaatuista identiteettiä avoimien valtateiden valtiaina. Saatavana on seuraavat väriyhdistelmät:

• 2015 Indian Chief Classic; Indian Motorcycle Red ja Thunder Black.
  • 2015 Indian Chief Vintage: Indian Motorcycle Red ja Thunder Black, Indian Motorcycle Red ja Ivory Cream sekä Willow Green ja Ivory Cream.
  • 2015 Indian Chieftain: Indian Motorcycle Red ja Thunder Black, Indian Motorcycle Red ja Ivory Cream sekä Springfield Blue ja Ivory Cream.

2015 Indian Motorcycle® ajo- ja lisävarusteet

Olemme suunnitelleet kokonaan uuden malliston vaatteita ja asusteita Indian-moottoripyörien hengessä. Mallisto käsittää niin klassisia ajovarusteita kuin tyylikkäitä vapaa-ajan vaatteita sekä miehille että naisille. Asusteiden nahka ja puuvilla ovat ensiluokkaista samoin kuin muoto, tyyli ja toimivuus.

Jokainen Indian –kuljettaja, joka haluaa varustella moottoripyöränsä omien mieltymystensä mukaan löytää myös uudesta pyörien lisävarustevalikoimasta haluamansa. Moottoripyörien vaimentimet, selkänojat, kaatumaraudat, astinlaudat ja kädensijat, kaikki alan laadukkainta kromia tai ensiluokkaisesta nahasta käsin ommellut istuimia ja satulalaukkuja aidossa Indian-hengessä.

www.indian.fi www.indianmotorcycle.com

Maahantuoja:

Brandt-Polaris Oy
Tuupakantie 7 C
01740 Vantaa 020 7757 200

Jälleenmyynti:
Bike World Oy, Tuupakantie 7 B 01740 Vantaa 020 7757 300
Bike World Oy, Vahdontie 30 20320 Turku 020 7757 340
Bike World Oy, Keskuojankatu 14 33900 Tampere 020 7757 360

Lisätietoja antaa:
Vesa Ylä-Outinen
Moottoripyörä Myynti