Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Iisalmen postin 74100 ja Varkauden postin 78200 palvelut muuttavat

Posti Group

Iisalmen postin 74100 ja Varkauden postin 78200 palvelut muuttavat

Julkaistu: 12.01.2016 klo 14:00
Julkaisija: Posti Group

– Postipalveluita saa aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla.

Iisalmen posti 74100 siirtyy huhtikuussa Iisalmen torin R-kioskiin (os. Kauppakatu 17, 74100 Iisalmi). Postin oma myymälä Satamakadulla tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Tarkasta ajankohdasta tiedotetaan alueiden asiakkaita lähempänä muutosta kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Postin muita palvelupisteitä Iisalmen kaupunkialueella ovat:

Pakettiautomaatti, K-supermarket Torikulma
Satamakatu 10, 74100 IISALMI

Pakettiautomaatti, Prisma Iisalmi
Parkatintie 2, 74120 IISALMI

Postin noutopiste, K-citymarket Iisalmi (avataan maaliskuussa)
Eteläntie 4, 74130 IISALMI

Varkauden posti 78200 siirtyy syyskuussa K-citymarket Varkauteen, (os. Relanderinkatu 30, 78200 Varkaus). Postin oma myymälä Relanderinkadulla palvelee normaalisti siirtoon asti. Tarkasta ajankohdasta tiedotetaan alueiden asiakkaita lähempänä muutosta kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Postin muita palvelupisteitä Varkaudessa ovat:

Pakettiautomaatti, K-citymarket Varkaus
Relanderinkatu 30, 78205 VARKAUS

Pakettiautomaatti, Prisma Varkaus
Käsityökatu 21–27, 78205 VARKAUS

Postin noutopiste, R-kioski Savontie
Savontie 35, 78300 VARKAUS

Posti, Siwa Atolantie
Atolantie 7, 78500 VARKAUS

Kaikkien palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.