Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » HSL:n Korso-Koivukylä -alueen linjastosuunnitelmaa voi kommentoida verkossa ja asukastilaisuuksissa

HSL Helsingin seudun liikenne

Julkaistu: 18.01.2012 klo 09:13
Julkaisija: HSL Helsingin seudun liikenne

HSL:n Korso-Koivukylä -alueen linjastosuunnitelma vuosille 2014 - 2021 on asukkaiden kommentoitavana keskiviikosta 18.1. alkaen.

Linjastosuunnitelmaluonnosta voi kertoa mielipiteensä sähköisesti HSL:n internetsivuilla osoitteessa www.hsl.fi sekä Korso-Koivukylä -alueen suunnittelun blogissa osoitteessa http://korso-koivukylalinjastosuunnitelma.blogspot.com. Palautetta suunnitelmasta voi antaa joko karttapalautejärjestelmän kautta tai kyselylomakkeen avulla.

Paperinen aineisto on nähtävillä Korson yhteispalvelupisteessä, joka sijaitsee Korson monitoimikeskus Lumossa osoitteessa Urpiaisentie 14.

HSL:n liikennesuunnittelijat esittelevät luonnosta myös kaikille avoimissa asukastilaisuuksissa, jotka pidetään Korson Lumossa torstaina 26.1. klo 17 - 19 sekä Koivukylän kirjastossa torstaina 2.2. klo 17 - 19. Kirjaston osoite on Hakopolku 2.

Lisätietoja antavat:

Korso-Koivukylä -alueen liikennöintisuunnitelmasta HSL:n joukkoliikennesuunnittelija Nina Frösén, puh. 040 169 3543

Asukastilaisuuksista HSL:n viestintäsuunnittelija Heli Vuoriheimo, puh. 040 566 9834