Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Helsinki–Lahti-välin hinnat laskevat

VR Group

Helsinki–Lahti-välin hinnat laskevat

Julkaistu: 25.06.2015 klo 16:20
Julkaisija: VR Group

Lähiliikennejunien hinnat Helsinki–Lahti-välillä laskevat. Lisäksi osassa lähiliikennejunissa myydään kesän ajan jäätelöä ja hierontapalveluja.

Helsinki-Lahti-Helsinki-välillä liikennöivien Z-junien aikuisten kerta- ja sarjalippujen hinnat laskevat 26.6. alkaen. Kertalipun saa nyt 13 eurolla ja sarjalipun 117 eurolla. Kampanja on voimassa kolme kuukautta ja lippuja voi ostaa kaikista VR:n myyntikanavista.

Heinäkuun alussa alkaa kesän ajan kestävä jäätelönmyynti Helsingistä Riihimäelle ja Lahteen menevissä iltapäivän junissa. Maksuvälineenä käy vain käteinen. Hierontapalveluja on mahdollista ostaa Z-junissa 13.7. alkaen. Niska- ja hartiahierontaa tarjotaan iltapäivän junissa Keravan ja Lahden välillä. Viiden minuutin hieronta maksaa seitsemän euroa ja kymmenen minuutin hieronta kaksitoista euroa. Maksuvälineinä käyvät käteinen sekä pankki- ja luottokortti. Kokeilu kestää yhden kuukauden.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.