Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » HelmiSimpukassa ITSETEHTY LOUNAS – suurella sydämellä

Restel Oy

HelmiSimpukassa ITSETEHTY LOUNAS – suurella sydämellä

Julkaistu: 10.09.2014 klo 11:56
Julkaisija: Restel Oy

HelmiSimpukan uudistunut lounas tuo sydänmerkki-ateriat teille — ensimmäisenä huolto-asemaketjuna Suomessa.

Sydänystävällinen lounasvaihtoehto

HelmiSimpukka tuo ensimmäisenä huoltoasemaketjuna Suomessa lounaslistaansa sydän-merkillä varustetut annokset. Sydänliiton myöntämä sydänmerkki kertoo, että ruoka on sy-dämesi terveyden kannalta parempi valinta. HelmiSimpukan uudistunut lounas tarjoaa päivit-täin kolme herkullista vaihtoehtoa: maukkaan kotiruoan, päivän leikkeen sekä uutuutena sy-dänystävällisemmän sydänmerkki-aterian. Tarjolla on päivittäin myös vähintään yksi asemalla paikan päällä itsetehty ateriavaihtoehto.

Valvotusti laadukasta

Sydänmerkki-ateria on sopivan kokoinen, vähäsuolaisempi, kohtuurasvainen ja valmistuksessa käytetään laatuvaatimusten mukaista rasvaa. Sydänmerkin käyttö edellyttää, että reseptiikka täyttää vaadittavat laatukriteerit, ja että aterioiden valmistuksessa laatu säilyy vaatimusten mukaisena toimipaikasta huolimatta. Näin asiakkaamme voivat olla jatkossa entistä varmempia siitä, että HelmiSimpukassa saa aina ravitsevaa ja herkullista lounasta.

Itsetehtynä takuulla tuoretta

Vahva itsetekemisen meininki on edelleen läsnä ja lounaslistaan on tuotu entistä enemmän paikan päällä itsetehtyjä annoksia: lounaslistalta löytyy joka päivä vähintään yksi itsetehty ateriavaihtoehto. Monipuolisella lounaslistalla on säilytetty asiakkaiden suosimat klassikko-annokset, ja niiden rinnalle on tuotu ennakkoluulottomasti vivahteita myös maailman keittiöistä, kuten esimerkiksi kana- ja jauhelihaburritot, itsetehty jauhelihachili sekä broilericurry. Lisäkkeissä vaihtoehdoiksi perunan rinnalle on tuotu muun muassa 3-viljan lisäke sekä nuudelit.

Monipuolinen, parempi lounas

HelmiSimpukan lounas valmistetaan aina rehellisillä resepteillä, tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista. Lounaaseen kuuluu myös monipuolinen ja terveellinen salaattipöytä sekä jälkiruokakahvi tai -tee. Lisäksi kaikki ruokalistan maittavat vaihtoehdot kuten paistetut muikut ja paikanpäällä käsityönä tehdyt Helmen lihapullat ovat tilattavissa myös lounasaikaan.

Kim Westerling, ketjujohtjaja, kim.westerling@restel.fi, puh. 09 733 5335

Restel OyYli 5 000 alan ammattilaista työllistävä Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liikevaihto vuonna 2013 oli 395 M€. Restel harjoittaa hotelliliiketoimintaa 47 hotellilla, joihin kuuluvat kansainvälisten Crowne Plaza ja Holiday Inn -ketjujen lisäksi kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, sekä Hotelli Seurahuone Helsinki ja Hotel Atlas Kuopio. Ravintoloita Restelillä on noin 240. Laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Areenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet, sekä yli 60 liikepaikalla toimiva liikenneasemaketju HelmiSimpukka. Restelin ravintoloihin kuuluvat myös Hemingway’s-, Blok-, Mario- ja Wanha Mestari -ketjut, sekä ravintolat Kaarle XII, Vespa, Primula, Baker’s ja Central. Uusin tulokas Restelin ravintolarepertuaariin on loppuvuodesta 2013 Suomen markkinoille saapunut Burger King® -ketju. www.restel.fi