Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Helatorstaina sunnuntaiaikataulut ja lisäliikennettä matkustajalaivoille

HSL Helsingin seudun liikenne

Helatorstaina sunnuntaiaikataulut ja lisäliikennettä matkustajalaivoille

Julkaistu: 14.05.2012 klo 14:56
Julkaisija: HSL Helsingin seudun liikenne

Helatorstain aattona 16. toukokuuta HSL:n joukkoliikenteessä noudatetaan perjantaiaikatauluja ja myös aamuyölinjat ajetaan. Helatorstaina 17.5. puolestaan on sunnuntailiikenne.

Länsisataman bussilinjoille 15 ja 15A lisätään helatorstaina lauantain aamuliikenteen mukaiset lähdöt Helsinki–Tallinna-risteilyiden vuoksi.

Myös raitiolinja 4T ajaa helatorstai-iltana lisävuoroja Oopperalta Katajanokan terminaalin matkustajalaivoille.

Markus Elfström, joukkoliikennesuunnittelija, 09 4766 4235

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 350 työntekijää, ja liikevaihto on runsaat 520 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain 320 miljoonaa matkaa, mikä on noin 60 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista. Yhteystietoja medialle: http://www.hsl.fi/FI/Sivut/media.aspx.