Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » F-Street 3.5.2014

Julkaistu: 29.04.2014 klo 08:30
Julkaisija: F-Musiikki Oy

F-STREET BARONA AREENAN PARKKIPAIKALLA 3.5.2014

F-Musiikki Oy järjestää mopoileville nuorille suunnatun tapahtuman, jossa moponkäsittelykilpailun lisäksi on mahdollisuus yhteistyökumppaneittemme rasteilla tutustua liikenneturvallisuuteen, ensihoitoon ja –sammutukseen sekä testata sähkörumpuja.

Kilpailu

Autokoulu Viherin järjestämässä hidasajokilpailussa selvitetään, kuka kilpailijoista hallitsee parhaiten pyörän käsittelyssä vaikean mutta tarpeellisen hitaan ajamisen taidon.

Alkukilpailuun otetaan 30 nopeinta ilmoittautujaa, joista karsitaan 6 parasta finaaliin. Finaalissa ajetaan kaksi kierrosta, joista parempi jää voimaan.

Tarkemmat kisaohjeet paljastetaan vasta kisapaikalla, jotta jokainen kilpailija olisi harjoittelun suhteen mahdollisimman tasavertaisessa asemassa.

Kalusto on kaikille kilpailijoille sama, kisapyöränä käytetään myöhemmin arvottavaa Yamaha BW´S Naked –skootteria.

Arvonta

Kaikkien ilmoittautuneiden kesken arvotaan paikan päällä Yamaha BW´S Naked käyttöön n. 5.5 - 31.7.2014 ajaksi. Kaikki tapahtumaan ilmoittautuneet ovat mukana arvonnassa riippumatta siitä, osallistuvatko kilpailuun vai tulevatko vain kannustamaan. Arvonta suoritetaan päivän aikana läsnäolevien tapahtumaan ilmoittautuneiden kesken. Ilmoittautuminen osoitteeseen: www.f-musiikki.fi/fstreet

Palkinto luovutetaan vain mopokortin suorittaneelle vähintään 15-vuotiaalle henkilölle.

Ilmoittautuminen kisaan alkaen klo 11.00

12.00          Alkukilpailut

14.00          Sähkörumpudemoja, testausta, workshoppeja

15.00          Finaali, 1. kierros

15.30          Finaali, 2. kierros

16.00          Palkintojen jako

Yhteistyössä: Autokoulu Viheri - Liikenneturva - Pitkäjärven VPK - Fennia - Konekesko Oy Yamaha Motor

Lisätietoja tapahtumasta:

Sini Santasalo

F-Street Manager

sini.santasalo@f-musiikki.fi

F-Musiikki on 115 vuotias Suomen suurin soittimien vähittäismyyjä ja maahantuoja. Yhtiöllä on jälleenmyyjäverkoston lisäksi oma myymäläketju ja verkkokauppa.

F-Musiikin maahantuomia merkkejä ovat mm. Yamaha, Casio, Beyerdynamic, Klotz, D’addario, Steinway & Sons, Seiko, sekä maailman johtavat nuottikustantamot.

Yhtiön pääkonttori, logistiikkakeskus, tukkumyynti, sekä huollot sijaitsevat Vantaalla Antaksentie 4:ssä Kiinteistössä on myös pohjoismaiden suurin soitinmyymälä esiintymis,- ja kokeilutiloineen.