Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Elfa Distrelec laskee 124 000:n tuotteen hintoja keskimäärin 18 %

Pilgrim Oy

Elfa Distrelec laskee 124 000:n tuotteen hintoja keskimäärin 18 %

Julkaistu: 13.01.2016 klo 11:21
Julkaisija: Pilgrim Oy

Helsinki, 13. tammikuuta 2016 – Elfa Distrelec -verkkokauppa laskee 124 000 tuotteen hintoja keskimäärin 18 prosenttia. Hinnanalennuksen piirissä on tuotteita kaikista verkkokaupan tuotekategorioista, joita ovat mm. Testaus ja mittaus, Automaatio, Komponentit, Sähkötekniikka sekä Valaistus. Viime vuodesta alkaen Elfa Distrelec alkoi palvella suomalaisia asiakkaitaan entistä paremmin:

• Uudessa ja tehokkaassa keskusvarastossa on 150 000 tuotetta, jotka ovat valmiina lähetettäviksi samana päivänä
  • Verkkokaupan tuotevalikoima kasvoi 50 000:lla tuotteella, ja tarjoaa siten asiakkaille enemmän valinnanvaraa
  • Paranneltu verkkokauppa käytännöllisillä toiminnoilla: täysin uudistetussa verkkokaupassa on kattava selailutoiminto, jonka avulla voi kätevästi tarkastella tuotteiden teknisiä yksityiskohtia tai selata niitä tuoteperheittäin hakusivuilla. Lisäksi suodattimet kategoria- ja hakusivuilla auttavat löytämään oikean tuotteen aiempaa helpommin.

Kaikki nämä Elfa Distrelec -verkkokauppaan tehdyt uudistukset hyödyttävät asiakkaita merkittävästi. Valikoimassa on uusimmat tuotteet maailman johtavilta valmistajilta ja verkkokauppa tarjoaa tehokkaita logistiikkapalveluja sekä tarjoaa asiakkailleen ilmaista teknistä asiakastukea. Aloita päivitetyn valikoimamme selailu nyt!

“Asiakkaidemme palveleminen, heidän tarpeisiinsa vastaaminen nopeimmalla ja luotettavimmalla tavalla sekä laajan tuotevalikoiman tarjoaminen kilpailukykyiseen hintaan on liiketoimintamme ydin”, kuvaa Juha Nyberg, Elfa Distrelecin Suomen maajohtaja. Lisätiedot: www.elfadistrelec.fi.

Elfa Distrelec

Vuonna 2008 perustettu Elfa Distrelec on osa Distrelec Group:ia, yhtä johtavista elektroniikka-, automaatio- ja mittauslaitteiden sekä tietotekniikan ja it-tarvikkeiden verkkojakelijoista. Tytäryhtiöt mukaan lukien, konserni on edustettuna 13:ssa eri maassa, ja tarjoaa asiakkailleen nopeaa ja luotettavaa palvelua koko Euroopan laajuisesti. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Nänikonissa, Sveitsissä. Elfa Distrelec on osa Datwyler Group:ia, joka on listattu Sveitsin pörssiin.

Lisätietoa verkkosivuillamme: www.distrelec.com