Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Bussit 68A, 730 ja 731 poikkeusreitillä 1.7. Vantaa Triathlonin vuoksi

HSL Helsingin seudun liikenne

Bussit 68A, 730 ja 731 poikkeusreitillä 1.7. Vantaa Triathlonin vuoksi

Julkaistu: 27.06.2012 klo 18:31
Julkaisija: HSL Helsingin seudun liikenne

Lahdentie suljetaan liikenteeltä välillä Vanha Porvoontie–Sipoontie sunnuntaina 1. heinäkuuta klo 7.30–19 Vantaa Triathlonin vuoksi. Bussilinjat 68A, 730 ja 731 kulkevat tänä aikana poikkeusreittiä.

Bussilinja 68A ajaa poikkeusreittiä Vanha Porvoontie–Laurintie Päiväkummuntien risteyksessä olevalle entiselle kääntöpaikalle. Linja 730 kulkee reittiä Vanha Porvoontie–Laurintie. Bussi 731 ajaa Lahdenväylää pitkin välin Vanha Porvoontie–Sipoontie.

Liikennetarkastaja Esa Sauvola, 040 767 0522

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 350 työntekijää, ja liikevaihto on runsaat 520 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain 320 miljoonaa matkaa, mikä on noin 60 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista. Yhteystietoja medialle: http://www.hsl.fi/FI/Sivut/media.aspx.