Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Bussilinjalla 11 lisäliikennettä Korkeasaareen

HSL Helsingin seudun liikenne

Bussilinjalla 11 lisäliikennettä Korkeasaareen

Julkaistu: 31.01.2012 klo 14:10
Julkaisija: HSL Helsingin seudun liikenne

Korkeasaaressa on perinteinen Art Meets Ice -jäänveistotapahtuma helmikuun kahtena ensimmäisenä viikonloppuna ja saari on silloin avoinna klo 19 saakka. Bussilinja 11 ajaa tapahtumaviikonloppuina 4. - 5.2. ja 11. - 12.2. klo 10 - 19 puolen tunnin välein. Viimeinen lähtö Mustikkamaalta on klo 19.15.

Tapahtuman jälkeen, maanantaista 13.2. sunnuntaihin 19.2. Korkeasaaressa vietetään Jääveistosviikkoa. Myös Jääveistosviikolla bussi liikennöi klo 10 – 19, lauantaina ja sunnuntaina puolen tunnin välein ja arkipäivinä tunnin välein.

Korkeasaaren Talvisafariviikoilla 20.2. - 4.3. bussi 11 ajaa puolen tunnin välein joka päivä klo 10 - 16. Viimeinen lähtö Korkeasaaresta on klo 16.15.

Lisätiedot: joukkoliikennesuunnittelija Petteri Kantokari, puh. 040 179 2355

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 350 työntekijää ja liikevaihto on runsaat 520 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain 320 miljoonaa matkaa, mikä on noin 60 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista.Yhteystietoja medialle http://www.hsl.fi/FI/Sivut/media.aspx.