Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Auton nahkapenkit vaativat erityistä huolenpitoa

Oy Kaha Ab

Auton nahkapenkit vaativat erityistä huolenpitoa

Julkaistu: 06.10.2016 klo 13:13
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Nahka on erittäin kestävä materiaali oikein hoidettuna. Pysyäkseen pitkään hyväkuntoisena nahka tulee puhdistaa ja suojata säännöllisin väliajoin. Varsinkin auton nahkapenkit joutuvat kovalle kulutukselle ja vaativat erityistä huolenpitoa. Nahkapenkkejä käsitellessä on oltava tarkka tuotteen valinnassa. Tuotteen tulee olla tehokkaasti puhdistava ja hoitava, mutta pinta ei saa jäädä rasvaiseksi tai nihkeäksi. Penkeillä on pystyttävä istumaan pitkiäkin matkoja heti käsittelyn jälkeen, ilman että vaatteet tahriintuvat nahanhoitotuotteesta. Nahanhoitotuotteen on myös kestettävä penkinlämmityksen kuumuus ja kylmät olosuhteet auton seistessä ulkona pakkasella.

SONAX on kehittänyt uuden, kahden tuotteen yhdistelmän nahkapenkkien puhdistukseen ja hoitoon. Tuotteet on suunniteltu erityisesti pigmentoidusta sileästä nahasta valmistetuille, korkealaatuisille nahkaverhoiluille. Nahkapenkit puhdistetaan ensin SONAX PROFILINE Leather Cleaner Foam Puhdistusvaahdolla. Vaahto poistaa tehokkaasti pinttyneenkin lian, vahingoittamatta nahkaa. Puhdistuksen jälkeen pinta suojataan SONAX PROFILINE Leather Care Nahanhoitoaineella. Nahanhoitoaine kirkastaa värin ja jättää pinnan pehmeäksi. Hoitoaine on nopeasti haihtuva, rasvaton ja miellyttävän tuoksuinen. Sisältää myös UV-suojan.

Jari Veteläinen, tuotepäällikkö
jari.vetelainen@kaha.fi
09 615 68 208

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.