Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Alko valitsi Postin verkkokaupan logistiikkakumppaniksi – Posti varastoi, kuljettaa ja luovuttaa Alkon verkkokauppatuotteet

Posti Group

Julkaistu: 18.03.2016 klo 10:00
Julkaisija: Posti Group

Alko kehittää asiakaskokemusta monikanavaisesti ja avaa verkkokaupan yrityksille kesällä ja kuluttajille loppuvuodesta. Verkkokaupan logistiikkakumppanikseen Alko valitsi Postin.

Palvelemme Alkoa jo entuudestaan: hoidamme Alkon keskusvarastoinnin ja myymäläkuljetuksia.

Verkkokaupan logistiikassa korostuvat materiaalivirtojen ja informaatiovirtojen saumaton synkronointitarve. Posti on investoinut viime vuosien aikana erittäin paljon teknologiaan ja automaatioon.

”Alko on yksi vaativimmista asiakkaistamme luotettavuuden, nopeuden ja tehokkuuden saralla. Olen todella iloinen, että Alko valitsi meidät uuden verkkokauppansa logistiikkaan. Posti panostaa merkittävästi varastonhallinnan ja monikanavaisen toimitusketjun ict-ratkaisuihin. Meillä on vahva logistiikkaosaaminen ja pyrimme tarjoamaan keskitetyn kokonaispalvelun asiakkaan kaikille logistiikkapalveluille nopeasta verkkokauppavarastoinnista aina pieneräjakeluun. Posti on noussut aivan omaan luokkaansa verkkokaupan logistiikkakumppanina”, sanoo Postin Toimitusketjuratkaisut yksikköä johtava Harri Kämppä.

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com