Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Zara avaa suurimman myymälänsä Suomessa

Zara avaa suurimman myymälänsä Suomessa

Julkaistu: 21.11.2014 klo 15:16
Julkaisija: H&K

Zaran uudistettu liike avattiin tänään Itiksen kauppakeskuksessa Helsingissä. Liikkeen koko on yli 2 000 m2 eli se on lähes kaksinkertaistunut. Kaksikerroksinen myymälä on rakennettu Zaran uuden ilmeen mukaisesti. Sieltä löytyvät niin naisten, miesten kuin lasten mallistot sekä laaja valikoima asusteita ja tietenkin syksy/talvi2014-mallisto.

Uuden liikkeen julkisivu on elegantti, ja sen lattiasta kattoon ulottuvat näyteikkunat suorastaan kutsuvat ohikulkijoita. Liikkeen uuden ilmeen ydintä voi kuvailla neljällä sanalla: kauneus, selkeys, toimivuus ja ympäristöystävällisyys.  Huolitellut valkoiset pinnat jatkuvat katossa ja seinissä. Se auttaa luomaan illuusion tilavuudesta, mutta tekee samaan aikaan taustan, joka korostaa muotiluomusten kauneutta. Tila kutsuu asiakkaat nauttimaan tavaroiden tuntemisesta, koskettamisesta, tarkkailemisesta ja vuorovaikutuksesta.

Liikkeessä on noudatettu Zaran emoyhtiön Inditexin ympäristöystävällisen rakentamisen kriteereitä. Yhtiön Sustainable Inditex 2011-2015 -suunnitelman mukaisesti liikkeen energiankulutus on 30 prosenttia alhaisempi ja veden kulutus on saatu puolitettua perinteiseen myymälään verrattuna.

Inditex Communication Department

communicacion@inditex.com

www.inditex.com

Inditex Group

Zaran omistaa Inditex Group, yksi maailman suurimmista muodin vähittäismyyntiyrityksistä. Zaran lisäksi Inditexillä on seitsemän muuta brändiä: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home ja Uterqüe. Inditex Groupilla on yli 6 600 myymälää 88 maassa.