Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wellan kesävinkeillä näytät upealta koko kesän

Wella Professionals

Wellan kesävinkeillä näytät upealta koko kesän

Julkaistu: 07.05.2015 klo 14:53
Julkaisija: Wella Professionals

70-luku on täällä taas

70-luku lienee tämän kevään ja kesän näyttävin trendi niin vaatteissa kuin hiuksissakin. Samalla kun täytät kaappisi farkkukankailla ja liehuvilla lahkeilla, opettele tekemään myös täydelliset Charlien enkelit -laineet hiuksiisi. Taidosta on varmasti hyötyä, sillä trendi näyttäisi jatkuvan myös ensi syksynä.

Wella-kouluttajien vinkit: Tämän hiustyylin tärkein elementti on volyymi ja tärkeimmät työvälineet pyöröharja ja fööni. Ison tukan föönaamisen pohjaksi sopivat parhaiten tuuheuttavat tuotteet, kuten EIMI Extra Volume Mousse tai Sebastian Professional Whipped Creme -muotovaahto. Viimeistele lopuksi kampaus hiuskiinteellä, esimerkiksi Sassoon Edit Hold tai EIMI Dynamic Fix sopivat hyvin tähän tarkoitukseen.

Helpot ja trendikkäät kampaukset  festariviikonlopuksi

Kesä ja festarit kuuluvat yhteen. Ja varsinkin Suomessa kesä on täynnä erilaisia ulkoilmatapahtumia. Jos suihku ja peili eivät ole käden ulottuvilla ja haluat silti näyttää rennon tyylikkäältä, nappaa talteen Wellan kouluttajien vinkit ja hanki hiustuotearsenaaliisi pari täsmätuotetta.

Wella-kouluttajien vinkit: Festarihiustyylien avainsana on helppous, ja onneksi tänä kesänä erilaiset letit, laineet ja kreppaukset ovat muodissa. Voit ottaa mallia Eugene Souleimanin stailaamista lookeista kevät/kesä 2015 -muotinäytöksiin.

Jos haluat luoda Jeremy Scott -tyylisen kampauksen, suihkuta hiuksiin EIMI Ocean Spritz -suolasuihketta ja käsittele hiusosiot eri tavoilla – kreppaa, letitä pieniä lettejä tai rullaa hiuksia hieman. Kampauksen voit kiinnittää EIMI Stay Essential -hiuskiinteellä ja virkistää kampausta viikonlopun aikana EIMI Dry Me -kuivashampoolla, joka on saatavissa myös matkakoossa.

Letit ovat myös yksi tulevan kesän isoista trendeistä. Voit luoda helpon festarikampauksen tekemällä Peter Som -näytöksessä nähdyt kiiltävät ranskanletit taakse. Helpoiten kampaus onnistuu käyttämällä EIMI Perfect Me -BB-voidetta hiuksille. Se on hyvin monikäyttöinen tuote ja saat sillä hiuksiisi monta hyötyä samalla kertaa! Lisää hiuksiin Perfect Me -voidetta ennen hiusten letittämistä. Sen avulla letittäminen sujuu helpommin ja lopputuloksena on kiiltävät ja sileät hiukset. Tuote suojaa myös UV-säteiltä.

Kestävä kampaus elämän tärkeimpään hetkeen

Erottamaton osa kesää ovat myös häät, valmistujaiset ja kesäjuhlat. Kun päivät pitenevät ja juhlat jatkuvat aamuun, on tärkeää, että myös hiustyyli kestää loppuun asti. Olipa mielessäsi perinteinen nuttura, jonka olet bongannut Pinterestistä, tai rento poninhäntä, jollaisia on nähty niin Olivia Palermolla kuin Elin Klingillä, terveet ja kiiltävät hiukset ovat juhlatyylien A ja O.

Wella-kouluttajien vinkit: Aloita hiusten hoitaminen ajoissa – ota tavaksi käyttää säännöllisesti hiusnaamiota ja käy siistimässä hiusten latvat kampaajalla. Kokeile esimerkiksi SP LuxeOil -sarjan tuotteita, joissa yhdistyy kolme luonnollista, kosteuttavaa öljyä; argan-, jojoba- ja manteliöljy. SP LuxeOil -tuotteet ravitsevat hiuksia ja hiuspohjaa sekä tekevät hiuksista ylellisen kiiltävät ja sileät.

Kun H-hetki tulee, tärkeintä on saada kampaus pysymään ja kiharat kestämään. Panosta hyvään pohjaan (esim. EIMI Perfect Me, jonka ansiosta hiukset saavat upeaa kiiltoa ja ylellistä tuntua) ja viimeistele kampaus hiuskiinteellä (esim. Sebastian Professional Shaper Fierce tai Sebastian Professional Re-Shaper). Muistathan, että Re-Shaper-hiuskiinne on saatavilla myös matkakoossa, joten voit sujauttaa sen pieneen käsilaukkuun ja tanssia huoletta läpi yön.

Tuotetiedot ja suositushinnat:

• EIMI Extra Volume Mousse -muotovaahto 21,90 € (300ml) ja (matkakoko, 75ml)
  • EIMI Dynamic Fix (300ml) 21,90 €
  • EIMI Ocean Spritz -suolasuihke (150ml), 21,90 €
  • EIMI Stay Essential -hiuskiinne (300ml), 21,90 €
  • EIMI Dry Me -kuivashampoo (180ml) 21,90 € ja (matkakoko, 65ml) 11,90 €
  • EIMI Perfect Me -BB-voide hiuksille (150ml), 21,90 €
  • SP Luxe Oil -hiusnaamio  25,50 € (150ml)
  • SP LuxeOil Reconstructive Elixir -hiusöljy 26,00 € (100ml) ja 14,90 € (matkakoko, 30ml)
  • Sebastian Professional Whipped Crème (150ml), 30,50 €
  • Sebastian Professional Sebastian Shaper Fierce (400ml), 28,50 €
  • Sebastian Professional Sebastian Re-Shaper (400ml), 28,50 €
  • Sassoon Professional Edit Hold -hiuskiinne  (400ml),  32,50 €

EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla Wella Professionals -kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien.

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytteet:

Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton