Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wella Professionals lanseeraa Couture Color -väripalvelun: Värikäsittely, joka on yhtä ainutlaatuinen kuin sinä itse

Wella Professionals

Julkaistu: 13.02.2015 klo 11:48
Julkaisija: Wella Professionals

Wella Professionals Couture Color

Haluaisitko löytää täydellisen hiustyylin ja tarjota samalla hiuksillesi niiden ansaitseman VIP-värikäsittelyn? Sitten kannattaa kokeilla Wella Professionalsin uutta Couture Color -väripalvelua. Couture Color -konseptissa on kyse yksilöllisestä palvelusta, jonka tarkoitus on varmistaa, että lähdet kampaamosta tyytyväisenä lopputulokseen.

Oikeanlainen hiusvärisävy korostaa kasvojasi juuri oikealla tavalla, se sopii ihonväriisi ja saa sinut näyttämään jopa nuoremmalta. Lisäksi hiukset ovat asia, johon usein kiinnitetään ensimmäisenä huomio, ja siksi hiukset ovat hyvä keino tuoda esille omaa persoonaa. Wella Professionalsin hiljattain tehdyn tutkimuksen mukaan useampi kuin yksi viidestä (23 %) naisesta piti hiusväriään yhtenä tärkeimmistä sijoituksistaan kauneudenhoitoonsa. Mitä tulee Pohjoismaihin, olemme maailmanlaajuisesti erittäin tarkkoja ja asiantuntevia asiakkaita jotka, käyttävät usein kampaamopalveluja.  Vaikka haluamme yksilöllisen tyylin, jostain syystä hiusvärien kohdalla emme osaa pyytää yksilöllistä palvelua ja yksilöllisiä tuloksia.

Muodissa yksilöllisyys on ollut jo jonkin aikaa kasvava trendi – ajattele esimerkiksi monogrammilaukkuja, kaiverruksia koruissa ja asusteissa tai viimeisintä villitystä, viittoja omilla nimikirjaimilla varustettuina! Nyt sinulla on mahdollisuus saada myös yksilöllisesti suunniteltu ja toteutettu hiusvärikäsittely.

Uusi hiusvärikonsepti

Couture Color on uusi hiusvärikonsepti, joka yhdistää yksilöllisen huipputason palvelukokemuksen catwalkien hiusväritrendeihin. Couture Color on suunniteltu varmistamaan, että lähdet kampaamosta täysin tyytyväisenä väripalveluun ja -tulokseen. Palvelu kehitettiin, koska tutkimuksen mukaan jopa neljä viidestä naisesta kokee, ettei saa tällä hetkellä toiveidensa mukaista palvelua.*

”Rakastan sitä, kun jokin on tehty mittatilaustyönä, ja asiakkaani ovat samaa mieltä kanssani. He eivät halua samaa väriä kuin kaikilla muilla, vaan juuri heille suunnitellun värin, joka sopii heidän tyyliinsä täydellisesti”, sanoo Wella Professionalsin väreistä vastaava globaali luova johtaja Josh Wood.

Toiveitasi vastaava kampaamokokemus

Uusi Couture Color -palvelukokonaisuus alkaa henkilökohtaisella konsultaatiolla, jonka aikana selvitetään sinun tarpeesi ja väritoivomuksesi. Tämän jälkeen kampaajasi suosittelee sinulle räätälöityä hiusväriä ja sekoittaa värit käyttämällä huippulaadukkaita tuotteita. Viimeisimmät tekniikat ja kampaajan ammattitaito takaavat huippuluokan värjäystuloksen, johon varmasti ihastut.

Jokaisella meistä on omat yksilölliset tarpeemme. Onpa tyylisi sitten luonnollinen ja hienostunut, viimeisimpiä trendien mukainen tai hyvinvointia korostava, Couture Color takaa täydellisen värin ja ainutlaatuisen palvelukokemuksen, joka vastaa tarpeitasi.

• Jos tyylisi on luonnollinen ja hienostunut, taitavan kampaajan käsissä ILLUMINA Color, Koleston Perfect ja Blondor antavat sinulle toivomasi viimeistellyn, yksilöllisen tyylin, jotka korostavat luonnollista kauneuttasi.
  • Räätälöity ja taiteellinen: Jos haluat supertrendikkään ja persoonallisen värin, kokeile innovatiivisia Color.id-, Magma- ja Instamatic by Color Touch -tuotteita. Näillä tuotteilla värjäystuloksesta tulee taiteellinen ja persoonallinen.
  • Jos etsit kokonaisvaltaista hyvinvointia ja toivot tätä myös hiusväriltäsi, kokeile Koleston Perfect Innosense -hiusväriä, joka mahdollistaa kauniin ja elinvoimaisen lopputuloksen.
Wella Professionalsin kattavan hiusväriportfolion ja tarkoin koulutettujen kampaajiemme ansiosta värjäysmahdollisuudet ovat rajattomat. Wella Couture Color tekee räätälöidystä värikäsittelystä uuden standardin ammattilaistason hiusten värjäyksessä.

Couture Color -palvelu on saatavilla yksinoikeudella Wella Professionals -kampaamoissa.

Wella Professionals Magma

* Wella Professionalsin teettämän kyselyn toteutti One Poll marraskuussa 2014. Kyselyyn osallistui 2 000 hiuksensa kampaamossa värjännyttä naista Isosta-Britanniasta, Yhdysvalloista, Saksasta sekä Espanjasta.

Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton