Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wella Professionals EIMI – hiustenmuotoilusarja, jolla luot erottuvan hiustyylin helposti myös lomalla

Wella Professionals

Julkaistu: 18.05.2015 klo 11:19
Julkaisija: Wella Professionals

Uusi EIMI-hiustenmuotoilusarja on tarkoitettu ihmisille, jotka haluavat erottua joukosta ja etsivät koko ajan uusia tapoja ilmaista itseään. EIMI on muinaiskreikkaa ja tarkoittaa “minä olen”. EIMI-ihmiset ovat itsevarmoja ja haluavat erottua edukseen hiustyylistä lähtien. Myös kesälomalla.

Kenenkään persoonallinen tyyli ei saisi kärsiä lomien tai matkojen takia, ja siksi Wella Professionals lanseeraa tärkeimmät EIMI-muotoilutuotteet myös matkakoossa. Enää sinun ei tarvitse tinkiä tyylistäsi lähtiessäsi tien päälle, festareille tai uimarannalle. Matkakokoinen Dry Me -kuivashampoo on helppo sujauttaa festarikassiin tai rinkkaan, ja sen avulla voit freesata kampauksesi silloinkin, kun lähin suihku on kilometrien päässä. Stay Styled -hiuskiinne mahtuu pienempäänkin käsilaukkuun ja voit helposti kohentaa kiharoitasi pitkin iltaa. Pieni, 15 ml:n Grip Cream -muotoilupasta mahtuu puolestaan helposti käsimatkatavaroihin, ja sitä voi tarpeen vaatiessa lainata myös matkakumppanille.

EIMI-MUOTOILUTUOTESARJAN VIISI MATKAKOKOISTA HUIPPUTUOTETTA:

• EIMI Dry Me (65 ml) – Uuden sukupolven kuivashampoo, joka maksimoi tuuheuden ja minimoi tuotejäämät. (11,90 €)
  • EIMI Extra Volume Mousse -muotovaahto (75 ml) – Föönaa upeaa volyymia ja tuuheutta, joka kestää. Tuote suojaa hiuksia föönaamisen kuivattavalta vaikutukselta. (8,90 €)
  • EIMI Grip Cream (15 ml) – Kermainen muotoilupasta ilman tahmeaa tunnetta. Joustava rakenne mahdollistaa hiusten uudelleenmuotoilemisen. Sopii myös pitkille hiuksille. (6,90 €)
  • EIMI Pearl Styler -hiusgeeli (30 ml) – Vahvaa ja joustavaa pitoa, rakennetta sekä helmiäisen hohtoa hiuksille. Suojaa hiuksia UV-säteilyltä. (4,90 €)
  • EIMI Stay Styled -hiuskiinne (75 ml) – Monipuolinen hiuskiinne, joka mahdollistaa kaikki hiustyylit. Suojaa hiuksia kosteudelta, UV-säteilyltä ja kuumuudelta. (8,90 €)

”EIMI-tuotteilla voit luoda omaa persoonaasi ilmentävän hiustyylin ja korostaa omaa uniikkia tyyliäsi. Näillä tuotteilla saat helposti aikaiseksi rakennetta, kiiltoa, tuuheutta tai sileää viimeistelyä”

Wella Professionalsin muotoilupuolen globaali luova johtaja Eugene Souleiman

EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella Professionals -kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Tuotteet tulevat myyntiin niin normaalikoossa kuin matkakoossa. Kysy lisätietoja Wella Professionals -kampaajaltasi.

WELLA PROFESSIONALSIN EIMI-MUOTOILUSARJA:

Kun kaipaat hiuksiisi maksimaalista tuuheutta:

• UUTUUS! Dry Me (180 ml ja 65 ml)
  • UUTUUS! Sugar Lift
  • Boost Bounce
  • Perfect Setting
  • Body Crafter
  • Natural Volume Mousse
  • Extra Volume Mousse (300 ml ja 75 ml)

Kun tarvitset hiuksiisi sileää viimeistelyä:

• UUTUUS! Perfect Me
  • Flowing Form