Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wella Professionals EIMI – hiustenmuotoilusarja, joka saa sinut erottumaan joukosta

Wella Professionals

Julkaistu: 27.04.2015 klo 14:15
Julkaisija: Wella Professionals

Internetin myötä maailma on meidän kaikkien ulottuvilla ja inspiraatiota voi hakea mistä ja milloin vaan. Yhä useammat hakeutuvat esimerkiksi Instagramin ja Pinterestin pariin ilmaistakseen omaa tyyliään ja löytääkseen lisää inspiraatiota. Kun näemme erilaisia persoonia ja tutustumme uusiin kulttuureihin ja trendeihin, myös oma yksilöllinen tyylimme elää ja muuttuu. Elämme itseilmaisun aikaa, jossa ainutlaatuisuus on muotia. Ei siis ihme, että katumuoti herättää yhä enemmän kiinnostusta. Tyyli ei enää rajoitu yksittäisiin vaatekappaleisiin, vaan se ulottuu hiuksiin, sisustamiseen ja kaikkeen elämiseen.

Nyt Wella Professionals lanseeraa uuden, yksilöllisyyttä korostavan EIMI-hiustenmuotoilusarjan. Sen tuotteet on tarkoitettu ihmisille, jotka haluavat erottua joukosta ja etsivät jatkuvasti uusia tapoja ilmaista itseään. EIMI on muinaiskreikkaa ja tarkoittaa “minä olen”. EIMI-ihmiset ovat itsevarmoja ja haluavat erottua edukseen hiustyylistä lähtien.

Hiustenmuotoilusarjan 24 ammattilaistason tuotetta mahdollistavat minkä tahansa ainutlaatuisen hiustyylin luomisen ja niistä löytyy vaihtoehtoja kaikille hiustyypeille. EIMI-sarjaan on kerätty Wella Professionalsin kaikkien aikojen suosituimmat tuotteet, ja sarjaa on täydennetty myös täysin uusilla tuotteilla.

• UUTUUS! EIMI Dry Me (180 ml) – Uuden sukupolven kuivashampoo, joka maksimoi tuuheuden ja minimoi tuotejäämät. Dry Me -tuotteella saat kuivashampoon hyödyt ilman, että hiukset tuntuvat siltä, kuin niissä olisi liikaa muotoilutuotteita.
  • UUTUUS! EIMI Perfect Me (100 ml) – BB-voiteen kaltainen, monipuolinen tuote, joka erottelee hiukset, tekee niistä silkinpehmeät ja kiiltävät sekä suojaa niitä kuumudelta ja UV-säteilyltä.
  • UUTUUS! EIMI Sugar Lift (150 ml) – Täyteläinen, sokeria sisältävä muotoilusuihke, joka antaa hiuksille nostetta, kiiltoa, tuuheutta ja pitoa.
  • EIMI Ocean Spritz (150 ml) – Luo hiuksiisi huoleton rantalook EIMI Ocean Spritz -suolasuihkeella. Suihke sisältää luonnon mineraaleja ja auttaa suojaamaan hiuksia kuivumiselta ja UV-säteiltä.
  • EIMI Dynamic Fix (300 ml) – Suihkuta hiuksiin, leikittele ja viimeistele tyylisi 45 sekunnissa. Joustava hiuskiinne ei jätä hiuksia jähmeiksi tai tahmeiksi, ja lisäksi se auttaa suojaamaan hiuksia kosteudelta, UV-säteiltä ja kuumuudelta.
  • EIMI Stay Styled (300 ml) – Kun kaipaat vahvaa pitoa mihin tahansa hiustyyliisi, valitse monikäyttöinen Stay Styled -hiuskiinne. Se sopii niin muotoiluun kuin viimeistelyyn ja auttaa suojaamaan hiuksiasi kosteudelta, UV-säteiltä ja kuumuudelta.
  • EIMI Extra Volume Mousse (300 ml) – Föönaa hiuksiin katseita kääntävää volyymia. Muotovaahto antaa voimakasta pitoa ja tuuheutta sekä auttaa suojaamaan hiuksia kuivumiselta föönauksen aikana.

Kaikki EIMI-tuotteet edustavat uudenlaista ja edistyksellistä teknologiaa. Hiuskiinteet suojaavat UV-säteiltä, kuumuudelta ja kosteudelta. EIMI-muotovaahdot sisältävät puolestaan Intelligent Care and Protect -yhdistelmän, joka tekee hiuksista helpommin kammattavat kosteina, selvittää takkuja ja kosteuttaa hiuksia sekä tuo niihin kiiltoa ja rakennetta. EIMI-tuotteet on jaettu viiteen ryhmään ja värikoodattu, jotta eri tarpeisiin löytyisi mahdollisimman helposti oikeanlaiset tuotteet.

”EIMI-tuotteilla voit luoda omaa persoonaasi ilmentävän hiustyylin ja korostaa omaa uniikkia tyyliäsi. Näillä tuotteilla saat helposti aikaiseksi rakennetta, kiiltoa, tuuheutta tai sileää viimeistelyä”

Wella Professionalsin muotoilupuolen globaali luova johtaja Eugene Souleiman

EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla Wella Professionals -kampaamoissa toukokuusta 2015 lähtien. Tuotteet tulevat myyntiin niin normaali- kuin matkakoossa. Kysy lisätietoja Wella Professionals -kampaajaltasi. Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa.

WELLA PROFESSIONALSIN EIMI-MUOTOILUSARJA:

Kun kaipaat hiuksiisi maksimaalista tuuheutta:

• UUTUUS! Dry Me (180 ml ja 65 ml)
  • UUTUUS! Sugar Lift
  • Boost Bounce
  • Perfect Setting
  • Body Crafter
  • Natural Volume Mousse
  • Extra Volume Mousse (300 ml ja 75 ml)

Kun tarvitset hiuksiisi sileää viimeistelyä:

• UUTUUS! Perfect Me
  • Flowing Form