Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wella hiusmuotoilun kuluttajatuotteet Transmeri Oy:n edustukseen vähittäiskaupassa

Julkaistu: 06.06.2016 klo 15:35
Julkaisija: Oy Transmeri Ab

Wella Styling vähittäiskaupan hiusmuotoilutuotteet kuluttajille siirtyvät Transmeri Oy:n jakeluun Suomessa 1.8.2016 alkaen. Tämä on osa  Procter & Gamble’n suunnitelmaa luopua joistakin kauneusbrändeistä ja siirtää ne Cotylle vuoden 2016 toisella puoliskolla. Transmeri Oy:n jakelijasopimukseen ei kuulu Wella Salon Professional tuotteita, joita myydään pääasiassa kampaamoista, vaan näiden ammattituotteiden myynti jatkuu Cotyn liiketoimintana Pohjoismaissa.

“Wella Styling portfolioon kuuluu tunnetut ja luotetut brändit Wella Classic Styling, Wellaflex ja Shockwaves. Procter & Gamble omistaa liiketoiminnat ja sitoutuu voimakkaasti Styling liiketoiminnan kehittämiseen kunnes siirto on tehty loppuun. Wella Retail Styling on päättänyt optimoida kategorian potentiaalin nimittämällä paikalliset jakelijat Pohjoismaihin. Wellan vähittäiskaupan Styling tuotteiden jakelijat antavat asiakkaille täyden palvelun ja yhä parempaa palvelua kuluttajille.  Uskomme, että Wellan vähittäiskaupan Styling tuotteet on saatu parhaisiin käsiin. Valitsemamme jakelija Suomessa, Transmeri Oy, ottaa Wella Styling kategorian hoitoonsa lähikuukausina”, sanoo Procter & Gamble Nordic Business Transitions Leader Erik Holmberg.

“Wellan vähittäiskaupan Styling hiusmuotoilutuotteet ovat tärkeä osa kauneustuotevalikoimaamme ja vahvistaa Transmeri Oy:n asemaa Suomen johtavana kauneus- ja kosmetiikka-alan jakelijana.  Yrityksemme henkilökunta ja erityisesti Kauneus- ja hygieniatuotteiden kategoriatiimi tekee jo töitä, jotta näiden luotettavien ja tunnettujen brändien tarina jatkuu voitokkaana”, sanoo Transmeri Oy:n toimitusjohtaja Sari Rosin.

Hiustenmuotoilun PT-kaupan tulevaisuus Pohjoismaissa on täynnä mahdollisuuksia, joista et halua jäädä paitsi.

Sari Rosin, Managing Director

+358-400 682701, sari.rosin@transmeri.fi

Tessa Ramm-Schmidt, Business Category Manager

+358-400 499177, Tessa.ramm-schmidt@transmeri.fi

www.pg.com

www.transmeri.fi

Oy Transmeri Ab

Oy Transmeri Ab on Didrichsenin perheen omistaman Oy Transmeri Group Ab:n tytäryhtiö. Yhtiö edustaa Suomessa tunnettuja päivittäistavaramerkkejä kuten OFF!, Raid, Mr Muscle, Glade, Duck, Weetabix, Alpen sekä selektiivisen kosmetiikan tuotemerkkejä kuten Chanel, Guerlain, CLEAN, Kenzo, Issey Miyake ja Oscar de la Renta. Oy Transmeri Ab:n liikevaihto on noin 31 milj. euroa ja se työllistää noin 63 henkilöä.

www.transmeri.fi, https://www.linkedin.com/company/transmeri

twitter ja instagram @transmerioy