Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » VUODEN 2015 KAUNEIN UUTUUSJUOMA, VODA COLLAGEN BEAUTY

Oy NHS –Nordic Health Systems Ab

VUODEN 2015 KAUNEIN UUTUUSJUOMA, VODA COLLAGEN BEAUTY

Julkaistu: 03.03.2015 klo 09:00
Julkaisija: Oy NHS –Nordic Health Systems Ab

Oy NHS –Nordic Health Systems Ab tuo maaliskuun alusta Suomeen kollageenia sisältävän Voda Collagen Beauty –kauneusjuoman.

Voda Collagen Beauty on ainutlaatuinen yhdistelmä, joka koostuu kristallinkirkkaasta Voda Naturalna vedestä, päivittäisestä kollageeniannoksesta ja C-vitamiinista.  Lisänä on vielä hienostunut granaattiomenan maku  -  vuosisatainen nuoruuden ja hedelmällisyyden symboli.

UNLEASH

YOUR

INNER BEAUTY

Voda Collagenin salaisuus on sen erinomaisissa kollageenimolekyyleissä. Kollageenejä on usein kutsuttu ”nuoruuden eliksiiriksi” niiden uusiutumiskyvyn vuoksi. Kollageenilisä auttaa hidastamaan vanhenemista, parantaa yleiskuntoa ja edistää hyvinvoinnin tunnetta. Voda Collagen sisältää suositellun päivittäisannoksen helposti imeytyvää nestemäistä kollageenia (2,5 g), joka uudistaa ihoa, virkistää koko kehoa sekä vahvistaa luita, lihaksia ja niveliä. Voda Collageniin on myös lisätty C-vitamiinia, joka edistää luonnollisen kollageenin tuotantoa ja antaa lisäpotkua energiseen elämään.

Voda Collagenin luonnollinen puhtaus on peräisin Voda Naturalna -veden poikkeuksellisesta kirkkaudesta ja ihanteellisesta mineraalikoostumuksesta. Voda Collagenissa käytetty vesi nostetaan 85 metrin syvyydestä, ja sen ainutlaatuiset ominaisuudet selittyvät alueen esihistoriallisella geologisella rakenteella, joka tekee vedestä poikkeuksellisen kirkasta ja mikrobiologisesti puhdasta. Veden ainutlaatuisuus johtuu siitä, että lähteet eivät ole olleet missään kosketuksessa teollisuuden tai maatalouden päästöjen kanssa.

Ainesosat: Lähdevesi, sokeri, hydrolysoitu naudan kollageeni (0,7 %), happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen aromi, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), C-vitamiini.

LISÄTIEDOT:

Oy NHS –Nordic Health Systems Ab / Jukka Markus jukka.markus@nhs.fi

Kuvat: http://nhs.kuvat.fi/kuvat/Voda+Collagen/

Kuvausnäytteet: myynti@nhs.fi

Nordic Health Systems on vuonna 1987 perustettu luontaistuotteiden, luonnonkosmetiikan ja ekotuotteiden maahantuonti- ja tukkukauppaan erikoistunut perheyritys.