Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Vihermehu ja Virtaa ravinnosta! -kirjojen julkistamistilaisuus

Viisas Elämä

Vihermehu ja Virtaa ravinnosta! -kirjojen julkistamistilaisuus

Kutsu.
Julkaistu: 20.08.2015 klo 16:14
Julkaisija: Viisas Elämä

TERVETULOA!

Päivä           tiistai 1.9.2015

Aika             klo 12

Paikka         Era Nova Bookshop

Osoite         Kasarmikatu 2, 00140 Helsinki

Terveyttä, virkeyttä ja inspiraatiota oikean ravinnon avulla.

Tarjolla on raakakakkuja ja vihermehuja!

Annika Havaste kertoo tasapainoisesta ruokavaliosta, joka hellii suolistoa ja Tara Lange vihermehuista, jotka piristävät arkipäivää!

Ravinto ei ole vain vatsan täytettä, vaan se vaikuttaa koko kehoon: terveyden säilymiseen ja palauttamiseen, ihoon, tulehduksiin, vastustuskykyyn, painoon, aivotoimintaan, mielialaan, hormonitoimintaan ja stressinsietokykyyn - jopa geeniemme toimintaan.

Teoksessaan Virtaa ravinnosta! Annika Havaste kertoo, kuinka oikeanlaisen ravinnon lisääminen ruokavalioon auttaa sinua pysymään terveenä ja virkeänä ja tukee painonhallintaa ja suoliston hyvinvointia. Kirjan avulla voit laatia itsellesi yksilöllisen ravintosuunnitelman, joka keskittyy juuri sinulle sopivan ruokavalion löytämiseen sekä kehon ja mielen tasapainon saavuttamiseen.

Tara Lange kertoo teoksessaan Vihermehu luonnollisista energiajuomista, jotka valloittavat maailmaa! Erilaisten rajoittavien ruokavalioiden jälkeen vihermehut tarjoavat yksinkertaisemman ja hauskemman tavan pudottaa painoa ja ylläpitää terveyttä. Kirjassa on kaikki tarvittava tieto, jotta voit inspiroitua ja innostua vihermehuista. Käytännölliset neuvot, konkareiden vinkit ja kokemukset sekä herkulliset reseptit tekevät aloittamisesta helppoa. Muuta elämäsi vihreäksi!

Lisätietoa kirjoista:

www.basambooks.com

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.