Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Väriä syksyyn OBH Nordican uutuustuotteilla

Väriä syksyyn OBH Nordican uutuustuotteilla

Julkaistu: 07.10.2015 klo 09:00
Julkaisija: OBH Nordica

Uusi ja moderni URBN Heat -silitysrautakonsepti on suunniteltu osaksi tyyliäsi. Erikoismuotoiltu rauta suoristaa vaikeatkin kulmat ja vaakahöyrytyksellä silität vaikka verhot paikoillaan. OBH Nordican syksyn uutuudet tuovat väriä myös keittiöön. Mikä Miami Blenderin tropiikkisista värisävyistä täydentäisi parhaiten keittiösi ilmeen?

Kaupunkilaisesta elämäntyylistä inspiraation saanut OBH Nordica URBN Heat -höyrysilitysrautakonsepti sisältää kolme erilaista silitysrautaa – kolme erilaista tyyliä.

Silitysrautojen voimakas höyryntuotto takaa erinomaisen silitystuloksen jokaisella kerralla (jatkuva höyryntuotto 35 g/min, lisähöyry 90 g/min) ja pysty‐ ja vaakahöyrytys helpottavat riippuvien tekstiilien silittämistä. Tippalukon ansiosta tekstiileihin ei tule vesitahroja. Raudat on varustettu erikoismuotoilulla pohjalla, mikä helpottaa vaikeidenkin kulmien silittämistä.

Muut ominaisuudet: Sisäänrakennettu kalkinpoistosuodatin. Vesisäiliön tilavuus 300 ml. Erittäin pitkä johto 3 metriä.

Erot: sininen London: pohja ruostumatonta terästä, vihreä Rio De Janeiro & oranssi Los Angeles: keraaminen pohja. Oranssissa mallissa lisäksi automaattinen virrankatkaisu.

Hinnat:
2111 URBN Heat London (sininen), svh.44,90 €
2112 URBN Heat Rio de Janeiro (vihreä), svh. 54,90 €
2113 URBN Heat Los Angeles (oranssi), svh. 64,90 €

Saatavilla:Lokakuu 2015. Tuotteita myyvät hyvin varustellut hypermarketit, tavaratalot  ja alan erikoisliikkeet kautta maan.

2-in-1 Thermometer Celsius Whisk  pallovispilä digitaalisella lämpömittarilla on täydellinen varuste jokaiseen keittiön. Vispilän avulla valmistat kaikki tarkkaa lämpötilaa vaativat kastikkeet juuri oikean lämpöisiksi. Lämpömittaria voi käyttää myös erillisenä, ilman vispiläosaa, kaikessa ruoanlaitossa. Tuote näyttää lämpötilan muutamassa sekunnissa (mittausalue -50 asteesta 200 asteeseen).

Värit: vihreä (4778) ja musta (4779).
Hinta: 29,90 €
Saatavilla: OBH Nordica -verkkokauppa, www.obhnordica.fi

Keittiön piristävin uutuus on Bahama-fiilistä tuova Miami Blender -tehosekoitin keltaisen, oranssin ja turkoosin väreissä. Miami Blender sekoittaa helposti muun muassa  smoothiet ja keitot sekä murskaa jääpalat. Teho 500 W. Laitteessa on 2 nopeutta ja pitoasento. Lasikannun tilavuus 1 L.  Irrotettava terä ruostumatonta terästä. Lasikannu ja terä ovat konepestäviä.

Värit: Steel (7753), Suntrap (7754), Peach Crush (7755), Lagoon (7756)
Hinta: 49,90 €, steel 54,90 €
Saatavilla: Lokakuun  puolivälissä. Tuotteita myyvät hyvin varustellut hypermarketit, tavaratalot  ja alan erikoisliikkeet kautta maan.

Kokoontaitettavat, silikoniset Flexy-lounasrasiat, shokeeraavissa neonväreissä säästävät tilaa kaapissa tai laukussa. Rasiat soveltuvat käytettäviksi mikroaaltouunissa ilman kantta ja ovat konepesun kestäviä. Paraben free. Pakkaus sisältää kolme rasiakokoa : 0,4 L, 0,8 L ja 1,2 L.

Hinta: 29,90 € (tuotenumero 8802)
Saatavilla: obhnordica.fi verkkokauppa

Kuvat (tuotenumerolla): https://www.obhnordica.fi/mediapankkiimme

Lisätiedot ja kuvauslainat:
Pauliina Pirinen, OBH Nordica Finland Oy
Pauliina.pirinen@obhnordica.fi
Puh:  (09) 8946 1525

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen pienkoneita maahantuova yritys, jonka toiminta on lähtöisin Tanskasta ja Ruotsista. OBH Nordica on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2002, jolloin ruotsalainen Nordica ja tanskalainen OBH fuusioituivat. Nykyisin yrityksellä on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. OBH Nordica -konsernin yhteinen liikevaihto vuonna 2014 oli noin 81 miljoonaa euroa, ja yritys työllistää noin 150 henkilöä. OBH Nordican pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.