Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusittu Food Walk antaa asiakkaan valita

Uusittu Food Walk antaa asiakkaan valita

Julkaistu: 09.02.2016 klo 14:00
Julkaisija: Visit Turku

Visit Turun herkullisin matkailutuote Food Walk on uudistunut. Mukana etukortissa on nyt kymmenen ravintolaa ja kahvilaa, joista asiakas voi valita viisi mieleistänsä maisteluannosta. Valinnanvaraa antaa ravintoloiden monipuolinen tarjonta: valikoimaa löytyy lämpimästä kanaleivästä kakkupalaan, jättiravuista jälkiruokaan tai alkupaloista korvapuustiin ja kahviin. Osa ravintoloista tarjoaa kauden mukaan vaihtuvan annoksen, joka on asiakkaalle yllätys. Food Walk -ravintoloissa voi vierailla haluamassaan järjestyksessä, joten ruokakierros näyttää ja maistuu aina erilaiselta asiakkaan valintojen mukaan.

Mukana uusitussa Food Walk -kierroksessa ovat Brahen Kellari, Café Brahe, Café Art, Di Trevi, Grill It, Pinella, Sevilla, Smör, Stefan’s Steakhouse sekä Laivaravintola Svarte Rudolf. Ravintoloissa on tarjolla myös muita etuja Food Walk -kortin haltijalle.

Pikapassi turkulaiseen ruokakulttuuriin

Etukortin ideana on, että annosten ohella kävijä nauttii elämästä Turussa: aistii Aurajokirannan tunnelmia, piipahtaa museossa tai vaikkapa ostoksilla. Ruokakävely on siis myös erinomainen matkailutuote. Ensimmäinen Food Walk lanseerattiin vuonna 2012, jonka jälkeen asiakkaat ovat ottaneet kortin omakseen. Kortti on suosittu lahjaidea ja sen avulla myös matkailijat pääsevät tutustumaan turkulaisiin ravintoloihin laajemmin. Visit Turun myynti- ja markkinointipäällikkö Satu Hirvenojan mukaan kortin suosio tukee Turun mainetta ruokakaupunkina.

- Yhä useammat ravintolat ovat olleet kiinnostuneita tulemaan korttiin mukaan, joten nyt tarjoamme asiakkaille enemmän vaihtoehtoja. Turusta löytyy kyllä hyviä ravintoloita, mistä valita useampikin kierros, hän sanoo.

Food Walk -kortteja myydään Visit Turun matkailuneuvonnassa (Aurakatu 4) sekä verkkokaupassa www.visitturku.fi/shoponline. Käytetty kortti oikeuttaa -15 % alennukseen yhdessä Food Walk -ravintolassa kortin voimassaoloaikana. Kortin hinta on 44 €.

Lisää Food Walkista: http://www.visitturku.fi/turku-food-walk_

Lisätiedot: