Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusien Lotus Easy Clean -siivousliinojen avulla koti pysyy kauniina ja puhtaana

Lotus Pehmopaperit

Uusien Lotus Easy Clean -siivousliinojen avulla koti pysyy kauniina ja puhtaana

Julkaistu: 28.09.2015 klo 15:45
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Lotus tuo kauppoihin uudet Easy Clean -siivousliinat.  Kodin siivoukseen ja puhtaanapitoon tarkoitetut kosteat siivousliinat on pakattu tyylikkääseen ja käyttöä helpottavaan säilytysrasiaan.

Uusilla Lotus Easy Clean -siivousliinoilla kodin siivoustyöt hoituvat vaivatta. Lotus Easy Clean -liinat ovat käytössä kestäviä ja puhdistavat tehokkaasti kodin pintoja. Liinat ovat valmiiksi kosteita ja pesuaineella käsiteltyjä kuituliinoja, joten vettä tai erillistä pesuainetta ei tarvitse käyttää.

Saatavilla on kaksi erilaista liinaa: yleispuhdistusliina yleissiivoukseen ja kylpyhuoneliina kylpyhuoneen ja wc-tilojen puhdistukseen. Yleispuhdistusliinat sopivat keittiön, lattioiden, työtasojen ja lasipintojen puhdistukseen. Kylpyhuoneliinat estävät kalkkikerrostumien muodostumista ja niillä on antibakteerinen vaikutus. Molemmissa liinoissa on raikas tuoksu. Kertakäyttöisyyden ansiosta liinat ovat hygieenisiä käyttää. Yhdellä liinalla voi helposti siivota melko suurenkin alueen ja käytön jälkeen liinan voi heittää pois.

Liinat on pakattu ainutlaatuiseen säilytysrasiaan, jonka tiiviin kannen ansiosta liinat säilyvät pidempään kosteina. Säilytysrasia on helppo täyttää uudelleen täyttöpaukkauksen liinoilla. Rasiat on koristeltu erilaisilla kuoseilla.

”Tyylikkään säilytysrasian voi huoletta jättää esille, jolloin liinat ovat aina helposti saatavilla ja käytettävissä. Näin jokapäiväiset sotkut on helpompi pitää loitolla ja koti pysyy miellyttävän siistinä myös siivouspäivien välillä”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Uudet Lotus Easy Clean -siivousliinat ovat saatavilla hyvin varustettujen päivittäistavarakauppojen siivoushyllystä syyskuusta 2015 alkaen. Lotus Easy Clean -aloituspakkaus, joka sisältää säilytysrasian ja 30 liinaa, maksaa noin 5 euroa. Täyttöpaketti liinoja (30 kpl) on noin 2,50–3,00 €.

Marttojen vinkkejä kodin siisteyden ylläpitoon

Puhdista kodin pinnat säännöllisesti. Näin pääset vähemmällä.

• Pyyhi viikoittain pölyt ja sormenjäljet kodin pinnoilta.
  • Helpotat keittiön puhtaanapitoa ja siisteyttä, kun pyyhit päivittäin pinnat keittiön tasoilta.
  • Pyyhi keittiön kaapiston ovet säännöllisesti, etteivät rasvalika ja sormenjäljet pinty niihin.
  • Pyyhi kylpyhuoneessa viikoittain hanat, hyllyt, kylpyhuonekaapin ovet, ovenkahvat ja valonkatkaisijat.
  • Wc-tiloissa pyyhi hana, wc-istuimen vetonuppi, vesisäiliö, kansi ja istuinrengas molemmin puolin.

Lähde: Martat.fi

Lisätiedot:
Heidi Toivola, Markkinointipäällikkö
Oy SCA Hygiene Products Ab
heidi.toivola@sca.com

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytteet:
Susanna Nipuli
Hill and Knowlton Finland Oy
susanna.nipuli@hkstrategies.fi

Lotus
Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa. Suomen markkinoiden laadukkaat Lotus-tuotteet valmistetaan pääasiassa Nokian tehtaalla, jolla on pitkät perinteet laadukkaan paperin tuotannossa. Kaikilla Suomessa valmistetuilla Lotus-tuotteilla on Pohjoismainen ympäristömerkki eli joutsenmerkki. Ympäristömerkki takaa, että Lotus-tuotteet täyttävät tarkoin määritellyt ympäristökriteerit.