Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusi tutkimus: Suomalaiset valitsivat Armi Kuuselan kaikkien aikojen suomalaiseksi kauneusikoniksi

Hill+Knowlton Strategies

Julkaistu: 03.11.2015 klo 08:00
Julkaisija: Hill+Knowlton Strategies

Ihonhoito- ja kosmetiikkatuotemerkki Artistry pyysi Suomessa toteutetussa YouGovin tutkimuksessa suomalaisia valitsemaan mielestään kaikkien aikojen suurimman suomalaisen kauneusikonin.

Tulokset ovat:

1. Armi Kuusela-Williams, Miss Universum 1952
  2. Kiira Korpi, luistelija
  3. Ansa Ikonen, näyttelijä

Artistry valitsi joukon nykypäivän ja menneen ajan suomalaiskaunottaria ja pyysi tuhatta suomalaista valitsemaan heistä suosikkinsa. Selkeäksi ykköseksi nousi Miss Universum Armi Kuusela-Williams.

”Suomesta sanotaan usein kansainvälisesti, että maassa on maailman kauneimmat naiset. Siksi meistä oli kiinnostavaa tietää, ketä suomalaiset itse pitävät maansa kaikkien aikojen kauneusikonina. Suomalaiset eivät ole ainoita, joilla on silmää Armi Kuuselan kauneudelle. Hänet valittiin vuonna 1952 ensimmäiseksi Miss Universumiksi.”, toteaa Artistry-tuotemerkin omistavan Amwayn Senior Corporate Affairs Manager Mette Henius.

Korosta omaa kauneuttasi Artistryn meikkikoulussa

Vaikka Armi Kuuselan kaltaiset kauneusikonit saavat syntymälahjaksi erityisen suotuisat geenit, he osaavat myös korostaa parhaita piirteitään meikin avulla. Artistryn meikkitaiteilija Cecilia Lidén opastaa sinut loihtimaan Armi Kuuselan meikin.

Pohjustus: ARTISTRY Exact Fit Powder Bisque ja ARTISTRY Hydrating Foundation Chablis

• Luo peittävä ja virheetön meikkivoidepohja levittämällä Chablis-sävyä sienellä. Häivytä meikkivoide kohti kaulaa ja viimeistele pohjustus Bisque-sävyllä.

Kulmat: ARTISTRY Eyebrow Pencil Soft Black

• Täydennä kulmakarvat tummiksi kulmakynällä ja muotoile niistä pyöristetyt.

Silmät: ARTISTRY Eyeshadow Silk, Drift ja Divine, ARTISTRY Signature Eyeliner Brown ja ARTISTRY Signature Volume Mascara Black.

1. Levitä Silk-sävyistä luomiväriä silmäluomille aina kulmakarvoihin asti.
  2. Levitä Divine-sävyistä luomiväriä silmän sisänurkkaan ja häivytä ruskea varjo kohti nenää ja silmän sisänurkkaa. Näin syntyy luonnollisen muotoinen varjostus koko matkan kulmakarvoihin asti.
  3. Häivytä Divine-sävy Drift-sävyllä käyttäen pehmeää sivellintä.
  4. Levitä Divine-sävyä alaripsien alle.
  5. Levitä ruskeaa rajauskynää melko leveälti silmän ulkokulmaan.
  6. Levitä kaksi kerrosta Volume-ripsiväriä.

Poskipäät: ARTISTRY Blusher Rosewood ja Sunkissed, ARTISTRY Eyeshadow Silk

1. Korosta poskipäitä Silk-luomivärisävyllä.
  2. Sekoita Rosewood- ja Sunkissed-poskipunasävyjä toisiinsa ja levitä poskipäille pyöreään muotoon.

Huulet: ARTISTRY Signature Lipstick nro 16 ja ARTISTRY Eyeshadow Starry Night

1. Levitä Starry Night -luomivärisävyä ylähuulelle.
  2. Levitä tummaa viininpunaista huulipunaa siveltimellä ja luo sillä täyteläinen ylä- ja alahuuli. Näin syntyy 1940-luvun meikki, joka on juuri tämän syksyn ja talven kuumin ilme.

TIETOA ARTISTRYSTA

ARTISTRY™ kuuluu maailman eniten myytyihin laadukkaisiin ihonhoitotuotemerkkeihin. Valikoima sisältää yli 200 tuotetta, jotka sopivat kaikille ihotyypeille ikään tai ihonväriin katsomatta. ARTISTRY™ perustettiin Michiganissa Yhdysvalloissa vuonna 1968. Yhtiössä tehdään johtavaa ihonhoidon tutkimustyötä. Kansainväliseen tutkijatiimiin kuuluu yli 500 tutkijaa ja ihotautilääkäriä. Tutkimustyötä johtaa Michiganissa toimiva ARTISTRY Beauty Institute, jolla on yli 35 vuoden kokemus uraauurtavasta ihonhoitoteknologiasta. ARTISTRYlla™ on tällä hetkellä 200 maailmanlaajuista patenttia ja useita haussa. Lue lisää osoitteesta www.artistry.fi.

Henkilökohtainen neuvonta on tavaramerkkimme

ARTISTRY™-tuotteita jakelee yksinoikeudella suoramyyntiyritys Amway. Se tarkoittaa, että ARTISTRY™-tuotteita saa ainoastaan Amwayn liikkeenharjoittajien kautta. Näin takaamme, että asiakas saa perusteellisen ja yksilöllisen opastuksen tuotevalikoimaan ennen ostopäätöksen tekoa.

Haluamme pitää asiakkaamme tyytyväisinä. Jos et ole täysin tyytyväinen tuotteeseen, saat rahat takaisin, vaikka tuotetta olisi käytetty. Lisätietoja saat osoitteesta www.amway.fi tai numerosta (09) 5420 1800, josta saat lähimmän liikkeenharjoittajan tiedot.

Mette Bettina Henius
Senior Corporate Affairs Manager – Amway Scandinavia