Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusi SodaStream Play on keittiön energisin kodinkone

SodaStream

Uusi SodaStream Play on keittiön energisin kodinkone

Julkaistu: 29.04.2014 klo 08:30
Julkaisija: SodaStream

Keltainen, sininen, punainen, harmaa, valkoinen ja musta ovat uuden SodaStream Play -hiilihapotuslaitteen värivaihtoehdot. Muotoilija Yves Béharin suunnitteleman laitteen design on leikkisä, mutta tyylikkään skandinaavinen. Kätevällä SodaStream Playllä voi valmistaa kaikki virvoitusjuomansa kotona maailman parhaasta hanavedestä.

Kansainvälisesti tunnustettu, sveitsiläinen muotoilija Yves Béhar vastasi myös vuonna 2013 Red Dot Award -muotoilupalkinnon saaneen SodaStream Source -laitteen designista. Molemmissa laitteissa on sama minimalistinen muotokieli. Playn väripaletti on kuitenkin Sourcea leikkisämpi, joten se sopii hyvin myös värikkäisiin keittiöihin.

"Avokeittiöt ja niiden kodinkoneet ovat nykyään tärkeä osa kodin sisustusta. Play on hyvä esimerkki laitteesta, jolla voi irrotella ja leikkiä rohkeasti väreillä, kuten vaikkapa herkullisella keltaisella", SodaStreamin maajohtaja Thea Forstén sanoo.

Juomien hiilihapotus SodaStream Playllä tapahtuu vaivattomasti hiilihapotusosiota painamalla, jonka jälkeen osio palautuu automaattisesti ylös. Virvoitusjuomaansa saa lisäpainalluksilla juuri sen verran raikkaita kuplia kuin haluaa. Playssä on lisäksi Source-laitteesta tuttu snap lock -toiminto, jonka avulla pullo kiinnittyy kätevästi laitteeseen.

Laitteen mukana tulee näytekaasupullo, jolla voi valmistaa noin 15 litraa hiilihapotettua juomaa. SodaStream Playllä on mahdollista valmistaa erilaisilla makuvesi- ja juomatiivisteillä yli 60 virvoitusjuomaa colasta makuvesiin maailman parhaasta hanavedestä.

SodaStream Play -laitteet ovat saatavilla hyvin varustelluista tavarataloista, marketeista ja kodintekniikkaliikkeistä toukokuusta alkaen. Keltainen ja harmaa väri tulevat kauppoihin elokuussa.

Tuotetiedot:

SodaStream Play ovh 89,90 €
(sininen, punainen, valkoinen ja musta kaupoissa toukokuusta alkaen)
(harmaa, keltainen saatavilla elokuusta alkaen)

Tuotelainaukset:

Viestintätoimisto Drum, Nelli Melin
nelli.melin@drum.fi, 040 560 4938

Lisätiedot:

SodaStream Suomi, maajohtaja Thea Forstén
thea.forsten@sodastream.fi, 09 77 400 100

SodaStream on 45 maassa toimiva virvoitusjuoma-alan yritys, joka valmistaa ja markkinoi hiilihapotuslaitteita ja virvoitusjuomien valmistamiseen tarkoitettuja makutiivisteitä. SodaStream on alansa globaali markkinajohtaja. Vuonna 2013 hiilihapotuslaitteita oli noin 460 000 suomalaisessa kotitaloudessa. SodaStreamin tavoite on tarjota ekologisia ja moneen makuun sopivia kuplajuomia, jotka valmistuvat helposti kotioloissa maailman parhaasta hanavedestä. Suomessa SodaStreamilla on noin 700 jälleenmyyjää ja juomavalikoimaan kuuluu yli 60 erilaista virvoitusjuomaa ja makuvettä. Yhtiön osake on noteerattu New Yorkin pörssissä. www.sodastream.fi