Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusi Lotus Soft Embo -wc-paperi hemmottelee miedolla tuoksulla

Lotus Pehmopaperit

Uusi Lotus Soft Embo -wc-paperi hemmottelee miedolla tuoksulla

Julkaistu: 19.02.2015 klo 10:48
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Lotus tuo Suomen suosituimpaan wc-paperiperheeseen uuden tuoksullisen Lotus Soft Embo Season Scent -wc-paperin. Iholle hellävaraisessa wc-paperissa tuoksu on lisätty rullan hylsyyn, joten paperi ei ärsytä ihoa. Tuoksut vaihtuvat kausittain.

Lotus Embon uusi tuoksullinen wc-paperi hemmottelee ihon lisäksi myös mieltä. Uuden wc-paperin hylsyyn on lisätty mieto tuoksu. Tuoksut vaihtuvat kausittain ja luovat viihtyisää tunnelmaa kodin kylpyhuoneeseen ja wc-tiloihin. Ensimmäisenä kauppoihin saapuu rauhoittavan laventelin tuoksuinen Relaxing Lavender -wc-paperi.

Paperi on tuttua valkoista ja hellävaraista Lotus Soft Emboa, joka auttaa pitämään ihon hyvinvoivana ja puhtaana. Tuote on dermatologisesti testattu, eikä se aiheuta ihoärsytystä. Paperin laadussa yhdistyvät pehmeys ja vahvuus, jotka takaavat tuotteen hygieenisen ja miellyttävän käytön.

”Uskomme, että luotettavuuden ja pehmeyden lisäksi wc-paperi voi auttaa luomaan miellyttävää tunnelmaa. Muun sisustuksen ohella kodeissa on hyvä panostaa myös kylpyhuoneen ja wc-tilojen viihtyisyyteen luomalla niistä kutsuvia ja rauhallisia paikkoja. Pienet yksityiskohdat ovat usein tärkeitä ja niillä on helppo luoda jopa ylellistä tunnelmaa”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Luo viihtyisää tunnelmaa wc-tilaan:

• Taittele ja asettele käsipyyhkeet kauniisti pinoihin
  • Taittele wc-paperirullan pää hotellityyliin ja ilahduta itseäsi, perheenjäseniä ja vieraita
  • Laita wc-paperirullat koriin esille
  • Tuo tilaan kynttilöitä, kukkia tai taulu
  • Aseta saippua kauniisti esille

Uusi Lotus Soft Embo Season Scent -wc-paperi on saatavilla 8-rullan pakkauksissa hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa tammikuusta 2015 lähtien.

Vinkkejä wc-paperin taitteluun

Viuhka
Taittele paperia rullan päästä alkaen 1-2 cm laskoksille haitarimaisesti yhden arkin pituudelta. Taita koko haitaritaitos keskeltä yhteen, niin että siitä muodostuu viuhka. Taita lopuksi viuhkan keskeltä, paperien päät yhteen. Aseta rulla varovasti telineeseen, niin että viuhka asettuu kauniisti.

Sydän
Aseta wc-paperirulla telineeseen niin että paperi tulee rullan päältä itseesi päin. Repäise noin 2 cm mittainen viilto paperiarkin päähän keskelle.  Taita paperiarkin päästä kaikki neljä kulmaa ylöspäin (näin muodostuvat sydämen yläreunan kaartuvat muodot). Vedä paperia rullasta noin yhden arkin pituudelta ja taita paperia ylöspäin rullaa kohden.  Taita taitoskohdan kulmat alle saadaksesi sydämen alareunan terävän muodon.

Lotus
Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa. Suomen markkinoiden laadukkaat Lotus-tuotteet valmistetaan pääasiassa Nokian tehtaalla, jolla on pitkät perinteet laadukkaan paperin tuotannossa. Kaikilla Suomessa valmistetuilla Lotus-tuotteilla on Pohjoismainen ympäristömerkki eli joutsenmerkki. Ympäristömerkki takaa, että Lotus-tuotteet täyttävät tarkoin määritellyt ympäristökriteerit.