Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusi kotimainen vaatebrändi DISTURB CLOTHING

Uusi kotimainen vaatebrändi DISTURB CLOTHING

Julkaistu: 15.09.2015 klo 14:38
Julkaisija: Disturb Scandinavia Oy

Disturb Scandinavia Oy tekee uuden aluevaltauksen lanseeraamalla oman vaatemerkin.

Uuden DISTURB CLOTHING- brändin ensimmäinen mallisto lanseerattiin syyskuun 2015 alussa. Disturb Clothing on lifestyle- brändi, jonka graafiset, voimakkaat printit erottuvat katukuvasta.

Yrittäjät Tiina ja Petri Skinnari perustivat Disturb Scandinavia Oy:n ja avasivat vaateverkkokauppa Disturb.fi:n vuonna 2011. Vaateverkkokauppa Disturb on saavuttanut laajaa tunnettuutta ja suosiota asiakkaiden keskuudessa. Yritys on toiminut vaatteiden jälleenmyyjänä ja maahantuojana, ja nyt toimintaa on laajennettu myös vaatteiden suunnitteluun ja tuotantoon.

Disturb Clothing – Scandinavian Design

Yritys toimii Lapin maakunnassa Keminmaalla. Yrityksen palveluksessa toimiva projektipäällikkö Anna Kaustinen vastaa Disturb Clothing- vaatemerkin suunnittelusta ja kaavoituksesta.  Tuotteet valmistetaan Kiinassa huolella valittujen ja laatusertifioitujen yhteistyökumppaneiden tehtaissa. Juuri lanseerattu Reveal- mallisto kattaa laajasti miesten valikoimaa, ja pienen erän myös naisten tuotteita. Valikoima kokonaisuudessaan, niin naisille kuin miehillekin, laajenee tulevissa mallistoissa.

Asiakaslähtöinen ote

Palaute on ollut positiivista, ja asiakaskunta on ottanut uuden merkin vastaan innolla. Asiakastyytyväisyys on yritykselle ensiarvoisen tärkeää, ja asiakkaiden palautteet otetaan huomioon tulevia mallistoja suunnitellessa. Oman tuotemerkin avulla asiakastyytyväisyyden takaaminen on entistäkin tehokkaampaa. Asiakkaiden toiveisiin vastaaminen onnistuu vieläkin joustavammin, kun koko tuotemerkin valmistusprosessi alusta saakka on yrityksen omissa käsissä.

Disturb - kasvutarina

Disturb Scandinavia Oy on onnistunut kasvamaan ja laajentamaan toimintaansa talouden laskusuhdanteista huolimatta. Yritys työllistää tällä hetkellä Keminmaalla kahden yrittäjän lisäksi viisi vakituista työntekijää, sekä vaihtelevan määrän osa-aikaisia ja harjoittelijoita. Liikevaihto on kasvanut harppauksin tilikaudesta toiseen. Myös tuleva syys-talvi 2015-2016 on yritykselle uudistusten ja kasvun aikaa. Oman tuotemerkin Disturb Clothingin lanseeraus on odotettu, iso kehitysaskel. Seuraavaksi Disturb Scandinavia Oy lähtee valloittamaan Ruotsin markkinaa Disturb.se- verkkokauppansa ja oman tuotemerkkinsä kanssa.

Disturb Clothing:

www.disturbclothing.com

Disturb Clothing- mallistoa on saatavilla Disturb.fi- vaateverkkokaupassa:

www.disturb.fi

Disturb Scandinavia Oy liikevaihto:

05/2012: 128 000 €

05/2013: 520 000 €

05/2014: 2 113 000 €

Lisätietoa:

Tiina Skinnari

tiina.skinnari@disturb.fi

www.disturb.fi

Keminmaalainen Disturb Scandinavia Oy  perustettiin 1. tammikuuta 2011. Valikoimamme laajenee kovaa vauhtia, uutuuksia ja täydennyksiä saapuu tiuhaan tahtiin.

Disturb.fi tuo saatavillesi laajan valikoiman halutuimpia vaatemuodin virtauksia ja ikisuosikkeja sekä naisille että miehille. Yhdistämme sekä tunnettuja brändejä että ihan uusia, edukseen erottuvia tuotemerkkejä.