Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uudet Heirol Grippy -keitto- ja paistoastiat mutkattomaan kokkaukseen

Heirol Oy

Uudet Heirol Grippy -keitto- ja paistoastiat mutkattomaan kokkaukseen

Julkaistu: 21.01.2016 klo 11:00
Julkaisija: Heirol Oy

Kotimainen Heirol on ollut osa suomalaisten keittiöarkea jo 25 vuoden ajan. Heirol tuntee kotikokkien tarpeet ja on nyt luonut paistoastiakokonaisuuden, josta löytyy oikeanlainen pannu tai kattila jokaiseen kotikeittiön tarpeeseen ja kaikille liesille.

Heirolin uusin tulokas on Heirol Grippy -sarja helppoon ruoanlaittoon hyvällä hinta–laatu-suhteella. Kevyt, pinnoitettu valualumiinirunkoinen keitto- ja paistoastia lämpenee tasaisesti ja sopii kaikille liesityypeille.

Laadukkaat keitto- ja paistoastiat ovat keittiön tärkeimpiä työvälineitä. Niillä arjen ruoanlaitto on miellyttävää ja vaivatonta. Heirol Grippy on uusi sarja, jonka paistinpannuissa, paistokasareissa, kasareissa ja kattiloissa on hyvä hinta–laatu-suhde, ja ne soveltuvat kotikokkien päivittäiseen käyttöön.

Heirol Grippy -sarjan paistinpannut, paistokasarit, kasarit ja kattilat on valmistettu kolme millimetriä paksusta valualumiinista. Niissä on tehokas induktioliesille sopiva pohja ja astioiden sisäpuolen pohja on tasainen. Sarjan tuotteet soveltuvat kaikille liesityypeille. Myös uuniin soveltuvissa kattiloissa on lisäksi sormia suojaavat silikonisuojat.

Grippy-keitto- ja paistoastioiden sisäpinnassa on kestävä, kaksinkertainen ja PFOA-vapaa tarttumaton pinnoite ja ulkokuorella helppohoitoinen tarttumaton pinnoite. Sarjan tuotteiden kahvat ovat miellyttävää, kuumentumatonta ja ergonomista soft touch -materiaalia. Paistokasarien, kasarien ja kattiloiden kannet ovat lasia, ja niissä on kuumentumaton nuppi ja sekä käytännöllinen höyryaukko.

• Paistinpannu, halkaisija 24, 26 tai 28 cm, hinta noin 30–36 euroa
  • Wok-pannu, halkaisija 28 cm, hinta noin 35 euroa
  • Paistokasari kannella, halkaisija 24 cm, korkeus 6 cm, hinta noin 43 euroa
  • Tarjoilupaistinpannu kannella, halkaisija 28 cm, korkeus 8 cm, hinta noin 52 euroa
  • Kasari kannella, halkaisija 16 cm, tilavuus 1,2 litraa, hinta noin 32 euroa
  • Kattila kannella, halkaisija 20 cm, tilavuus 2,5 litraa, hinta noin 37 euroa
  • Kattila kannella, halkaisija 24 cm, tilavuus 4,2 litraa, hinta noin 44 euroa

Uudet induktiolle sopivat lettupannut laskiaisherkkujen valmistamiseen

Helmikuussa juhlitaan kansainvälisen juhlakalenterin mukaan 2.2. ranskalaisittain ohukaisia ja 9.2. brittiläisittäin pannukakkuja. Niin letut, ohukaiset kuin pannukakutkin maistuvat varmasti myös suomalaisen laskiaisherkun eli hernekeiton jälkiruokana.

Heirolin suosittu induktioliesille sopiva lettupannusarja kasvaa kahdella uutuudella: aamiais- ja lettupannulla sekä sydän-lettupannulla. Sarjaan kuuluu ennestään seitsemän letun pannu. Pannuissa on kevyt valualumiinirunko ja tarttumaton PFOA-vapaa pinnoite.

• Aamiais- ja lettupannu induktioliedelle 26 cm, hinta noin 47 euroa
  • Sydän-lettupannu induktioliedelle, 6 sydäntä, hinta noin 47 euroa
  • Lettupannu seitsemälle letulle, hinta noin 47 euroa

Uutuustuotteet ovat saatavana tavarataloista, marketeista, keittiötarvikeliikkeistä sekä Heirol-verkkokaupasta tammikuusta 2016 alkaen.

Painolaatuiset kuvatiedostot:
Kuvapankki

Heirol Oy, www.heirol.fi – www.paistinpannu.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6803

Viestintä:
Rianno Communications Oy, www.rianno.fi, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@rianno.fi, 044 201 1077 / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@rianno.fi / tuotelainaukset

Jälleenmyynti:
Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,  Heirol Shop (Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Kuluttajatiedustelut:
Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista. Toisen sukupolven johtaman perheyrityksen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta–laatusuhteella.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki